انجم شعاع گفت: بیمارستان افضلی پور به طور متوسط در ماه، حدود ۶ هزار نفر مراجعه کننده به اورژانس را پذیرش می کند.

علی بابایی فرماندار کرمان به منظور قدردانی از مدیران و کادر زحمت کش و خستگی ناپذیر بیمارستان افضلی پور از این مجموعه بازدید کرد.

 احمد انجم شعاع، رئیس بیمارستان افضلی پور ضمن تشکر از حضور فرماندار به معرفی بیمارستان و مشکلات بیمارستان پرداخت.

او افزود: این بیمارستان با تعرفه دولتی، خدمات تخصصی و فوق تخصصی از قبیل: nicu نوزادان، سیتی آنژیوگرافی (که در دهه فجر افتتاح شد)، جراحی‌های پیوند کبد، کلیه، مغز استخوان و درمان‌های مربوط به بیماری سرطان و... را ارائه می‌کند.

انجم شعاع بیان داشت: این بیمارستان به طور متوسط در ماه حدود ۶ هزار نفر مراجعه کننده به اورژانس را پذیرش می‌کند.

او تاکید کرد: بیمارستان افضلی پور طبق استاندارد‌های وزارت بهداشت، بیمارستان درجه ۱ محسوب شده و با تعداد تقریبی ۲ هزار کارمند پذیرای بیماران استان کرمان و استان‌های همجوار و در بسیاری موارد هم اتباع خارجی است.

علی بابایی، فرماندار کرمان نیز در این دیدار پس از شنیدن گزارش مربوط به توانمندی‌ها و مشکلات بیمارستان گفت: ما به عنوان شهروند و مسئول، هرگز خدمات کادر ایثارگر بیمارستان افضلی پور در روز‌های پر از التهاب و وحشت کرونا را از یاد نخواهیم برد.

او افزود: روزی که مردم بعضا از نزدیکان خود نیز فراری بودند، این پزشکان و پرستاران و کادر درمان بودند که با جان و دل از بیماران مراقبت می‌کردند.

بابایی تصریح کرد: همگی به خدمات والای این بیمارستان واقف هستیم و می‌دانیم که در بسیاری موارد، بیمارانی که در جا‌های دیگر پذیرش نمی‌شوند در نهایت به همکاران شما ارجاع داده می‌شوند.

او ضمن گرامیداشت یاد مرحوم افضلی پور و همه خیران بانی و حامی بیمارستان و پزشکان زحمتکش، چون مرحوم دکتر ستوده بیان داشت: درمان و جلب رضایت بیمار و همراهان او مهم‌ترین رسالت هر مرکز درمانی است که ضمن قدردانی از زحمات تک تک کارکنان، خواهشمندیم ساز و کار‌هایی اتخاذ شود تا این میزان رضایتمندی ارتقا یابد.

فرماندار کرمان تاکید کرد: برخی مشکلات بیمارستان از قبیل: مسائل ترافیکی، دفع پسماند و سربار بودن برخی بیماران از جمله اتباع بیگانه، از طریق هم افزایی بین متولیان امر، چون: شهرداری، بهزیستی، هلال احمر، راهنمایی و رانندگی و اداره کل اتباع قابل حل شدن است و نباید کم کاری در سایر ارگان ها، باری بر دوش بخش درمان بیفزاید.

او ضمن قدردانی از رئیس و کادر فعال و زحمت کش بیمارستان افضلی پور از چند بخش بستری بیمارستان نیز بازدید کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار