مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین از حضور روئسای شعب در قالب گشت‌های مشترک نوروزی به شهرستان‌های استان خبر داد.

علیرضا حسن پور مدیرکل تعزیرات حکومتی استان گفت: با توجه به شرایط اقتصادی، طرح ویژه نظارت بر بازار شب عید و ماه مبارک رمضان از ۸ اسفند آغاز  شده است و تا ۴ اردیبهشت تداوم خواهد داشت.

حسن پور اضافه کرد : در این دو ماه  تیم‌های گشت سیار  از واحد‌های بزرگ تولیدی و خدماتی، فروشگاه‌های زنجیره ای، بنکداری‌ها  در اقصی نقاط استان سرکشی می‌کنند.

وی افزود: بازرسی، نظارت و کشف تخلفات بر عهده دستگاه‌های ناظر است، فقط رسیدگی به تخلفات بر عهده تعزیرات حکومتی است چرا که این سازمان یک مرجع رسیدگی کننده قضایی است و به گزارشات بازرسان اتاق اصناف، جهاد کشاورزی، سازمان صمت و دیگر مراجع رسیدگی می‌کند.

این مسوول خاطرنشان کرد: به دلیل شرایط موجود و لزوم برخورد سریع و قاطع با متخلفان، تعزیرات حکومتی منتظر ارجاع پرونده از سوی دستگاه‌های ناظر نمی‌ماند و با حضور میدانی روئسای شعب اقدام به رصد بازار و اعمال قانون می‌نماید.

وی یادآور شد: در راستای صیانت از حقوق شهروندان (تولید و مصرف کننده) طی سال جاری لیست تخلفات و میزان افزایش محکومیت‌ها از طریق رسانه‌ها و مکاتبات و جلسات متعدد به اطلاع اتحادیه‌های صنفی رسیده و دیگر هیچ عذر و بهانه‌ای مبنی بر عدم اطلاع از قانون و مقررات پذیرفته نیست.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار