ماموستا خالدی گفت: حراست و مراقبت از منابع طبیعی و محیط زیست وظیفه‌ای همگانی است و همه در این راستا باید به وظیفه خود عمل کنند.

ماموستا خالدی امام جمعه موقت سنندج امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر، هتک حرمت به قرآن و شخصیت پیامبر اسلام (ص) در برخی کشور‌های اروپایی را محکوم کرد و افزود: این رویه دشمنان اسلام نشان داد که از قرآن و اسلام می‌ترسند.

ماموستا معروف خالدی عنوان کرد: دشمنان اسلام بدانند با اهانت به مقدسات مسلمان نمی‌توانند آسیبی به دین اسلام و قرآن برسانند و امروز مکتب رسول اکرم در سراسر دنیا در حال گسترش است.

او با اشاره به اینکه عشق به پیامبر (ص) و پیروی از دستورات خداوند و رسولش زمینه‌ساز سعادتمندی انسان در دنیا و قیامت می‌شود، گفت: دین اسلام کامل و جامع‌ترین دین الهی است که برای تمام زوایای زندگی انسان برنامه دارد و سعادتمندی دنیا و آخرت بشر را تضمین می‌کند.

ماموستا خالدی در ادامه ضمن تبریک هفته منابع طبیعی اظهار کرد: حراست و مراقبت از منابع طبیعی و محیط زیست وظیفه‌ای همگانی است و همه در این راستا باید به وظیفه خود عمل کنند.

به گفته امام جمعه موقت سنندج، حفاظت و حراست از منابع طبیعی، جنگل‌ها، مراتع و محیط زیست به عنوان سرمایه‌های ملی امری ضروری بوده و نباید طبیعت را به حال خود رها کنیم.

ماموستا خالدی با بیان اینکه باید منابع طبیعی گنجینه‌ای عظیم و ارزشمند در کشور است، خاطرنشان کرد: طبیعت مولفه اصلی در حیات همه جانداران به ویژه بشریت است، آسیب به منابع طبیعی آسیب به زندگی انسان است.

او تصریح کرد: تک تک ما در حفظ منابع طبیعی در برابر نسل آینده مسئولیت داریم باید با کاشت نهال و حفاظت از آن محیط زندگی‌مان را زیبا کنیم، منابع طبیعی امانتی در دست ما بوده و در این حیطه کوچکترین قصوری قابل پذیرش نیست.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.