استاندار مازندران گفت: برخی مدیران دستگاه های اجرایی که مصوبات سفرهای شهرستانی را اجرایی نکردند توبیخ شدند.

سیدمحمود حسینی‌پور استاندار مازندران که به همراه بیش از ۴۰ مدیر استانی به شهرستان بابل سفر کرده است، گفت: راه‌اندازی واحد‌های دامپروری بزرگ و شهرک‌های کشاورزی در این شهرستان بابل از جمله برنامه‌های مصوب برای توسعه اقتصادی و ایجاد اشتغال پایدار است.

او افزود: مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان نیز امروز به روستا‌های بابل اعزام شدند و گزارش‌ها امشب در شورای اداری جمع بندی و مصوبات نهایی اعلام خواهد شد.

استاندار مازندران با بیان اینکه مصوبات سفر به شهرستان‌ها بدون استثنا باید اجرایی شود، ادامه داد: مدیران برخی دستگاه‌های اجرایی استان که مصوبات سفر را انجام نداده بودند توبیخ شدند.

حسینی‌پور گفت: همه افرادی که در قبال امور مردم مسئولیت دارند در برابر ترک فعل‌های خود نیز باید پاسخگو باشند.

او افزود: برخی مناطق شهرستان بابل از جمله بندپی شرقی و غربی قابلیت‌ها و فرصت‌های اقتصادی خوبی دارند و متاسفانه با برخی محرومیت‌ها هم مواجه هستند که باید رفع شود

استاندار مازندران تحول در اقتصاد روستایی را از جمله برنام‌های دارای اولویت استان دانست و گفت: دستگاه‌های اجرایی مرتبط با توسعه روستایی، طرح‌های پیشنهادی خود را ارائه دهند.

حسینی پور با بیان اینکه سند آمایشی منطبق بر شرایط استان در حال تدوین است، افزود: اگر مشکلات روستا‌ها را بتوانیم حل کنیم، مشکلات شهر‌های هم کمتر می‌شود.

او از تشکیل کارگروه ویژه‌ای برای بررسی مشکلات روستا‌ها خبر داد و گفت: اجرای طرح‌های هادی، مسکن روستایی، اشتغال جوانان در روستا و توسعه کشاورزی در این کارگروه بررسی شده است.

استاندار مازندران گفت: برای توسعه شهر‌ها و روستا‌های مازندران ابتدا باید زمینه فعالیت سرمایه گذاران بومی و سپس سرمایه گذارانی که علاقمند به سرمایه گذاری در این استان هستند را فراهم کرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.