حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده گفت: امنیت امروز کشور نتیجه تلاش های شبانه روزی نیروهای انتظامی و امنیتی در کشور است.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده امام جمعه بندرعباس گفت: حضرت مهدی (عج) عصاره ولایت و مکمل همه اولیا و انبیای خداوند هستند.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده در خطبه‌های نمازجمعه بندرعباس با تبریک ولادت حضرت قائم (عج) و فرا رسیدن نیمه شعبان افزود: هر چه بیشتر باید با امام زمان رابطه دلی و قلبی برقرار کنیم و از جنس ایشان شویم.

نماینده، ولی فقیه در هرمزگان گفت: باید با امام زمان (عج) سنخیت پیدا کنیم و در مسیر ایشان قدم برداریم.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده افزود:شب نیمه شعبان هم لیله القدر مقام امامت است که دارای برکات زیادی است.

امام جمعه بندرعباس با تبریک روز نیرو‌های وزارت اطلاعات گفت: این نیرو‌ها گمنام هستند و هیچوقت دیده نمی‌شوند.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده افزود: امنیت امروز ما نتیجه تلاش نیرو‌های نظامی و امنیتی از جمله وزارت اطلاعات، نیروی انتظامی و سپاه است.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان گفت: از طرف مردم هم از نیرو‌های وزارت اطلاعات و نیرو‌های اداره کل اطلاعات هرمزگان تشکر می‌کنیم که با گمنامی تلاش‌های زیادی می‌کنند.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده با اشاره به روز احسان و نیکوکاری افزود: نیرو‌های کمیته امداد امام خمینی (ره) حیات خود را وقف خدمت به محرومان کرده اند.

امام جمعه بندرعباس گفت: به مردم نیز توصیه می‌شود به مراکز نیکوکاری، خانواده‌های زندانیان و معتادان کمک و توجه کنند.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده با تبریک ولادت حضرت علی اکبر و روز جوان افزود: جوانان باید مسیر حرکت ایشان را ادامه دهند.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان گفت: حضرت علی اکبر (ع) مجذوب خدا بودند و در راه خدا به شهادت رسیدند.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده در ادامه افزود: استان هرمزگان در روز‌های نوروز میزبان مسافران زیادی از سراسر کشور است که باید مسئولان امکانات لازم فراهم کنند.

امام جمعه بندرعباس گفت: هر سال مسافران نوروزی با مشکلاتی مواجهه هستند که باید این مشکلات بررسی، رفع و پیگیری شود.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده افزود: افزایش سرویس‌های بهداشتی یکی از درخواست هاست که باید پیش از فرا رسیدن ایام نوروز این مشکل برطرف شود.

نماینده، ولی فقیه در هرمزگان گفت: در سال‌های گذشته در تعطیلات نوروز بارندگی داشتیم که در صورت بروز این اتفاق باید مردم و مسئولان در اسکان موقت مسافران تلاش کنند.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده در بخش دیگری از سخنان خود افزود:اصلاح الگوی مصرف و مدیریت آن در زندگی نتیجه اش کاهش هزینه هاست

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.