نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان تربیت را پیش‌ نیاز رشد جامعه دانست و گفت: آموزش و پرورش نقش مهمی در تربیت آینده سازان کشور دارد.

روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان،  حجت الاسلام مصطفی محامی در دیدار مدیرکل، معاونین و مربیان پرورشی اداره‌کل آموزش و پرورش که به مناسبت هفته امور تربیتی و تربیت اسلامی انجام شد، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، اظهارداشت: باید خداوند متعال را شاکر باشید که توفیق گذر عمر در راه تعلیم و تربیت را کسب کرده‌اید، زیرا عمر انسان می‌تواند در عرصه‌های مختلف صرف شود، اما کار تربیت انسان با مشاغل دیگر غیرقابل مقایسه و متفاوت است.

وی تربیت را پیش‌نیاز رشد جامعه دانست و افزود: با وجود اهمیت و تاثیرگذاری فراوان امر تربیت متاسفانه در حرف و عمل کمتر به آن توجه شده است. در نظام اسلامی باید توجه و اهتمام جدی به امور تربیتی داشته باشیم.

نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان به بیان ساحت‌های مختلف تربیتی پرداخت و گفت: تربیت علمی، معنوی، خانوادگی، عقلانی، اجتماعی، اخلاقی، عاطفی و سیاسی، مربی باید دست متربی را گرفته و پا به پا از نقطه مبدا به مقصد برساند و تربیت با ابلاغ و بخشنامه میسر نخواهد بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار