معاون فرهنگی، اجتماعی و امور استان‌های سازمان تامین اجتماعی کشور توزیع عادلانه خدمات درمانی را از اهداف اصلی دولت سیزدهم برشمرد.

معاون فرهنگی، اجتماعی و امور استان‌های سازمان تامین اجتماعی کشور توزیع عادلانه خدمات درمانی را از اهداف اصلی دولت سیزدهم برشمرد و افزود: هم‌اکنون خدمات بستری برای افراد بالای ۶۵ سال در مراکز غیرملکی و فرانشیز استفاده از مراکز طرف قرارداد برای شهر‌های بدون مراکز ملکی رایگان است.

احمد اسفندیاری شامگاه پنجشنبه در نشست هم‌اندیشی مدیرعامل و معاونان سازمان تامین اجتماعی کشور با نمایندگان شرکای اجتماعی چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: هم‌اکنون ۸۰۰ هزار کارگر ساختمانی نیز در کشور فعال هستند که با اجرای طرح جدید مجلس شورای اسلامی بیمه می‌شوند.


بیشتر بخوانید


اسفندیاری به اقدامات این سازمان اشاره و تصریح کرد: همچنین در اسفندماه جاری ۵۷۰ هزار میلیارد ریال برای پرداخت عیدی و وصول مطالبات پیمانکاران پرداخت می‌شود.

وی با بیان اینکه پاسخ‌گویی سامانه ۱۴۲۰ امسال نسبت به سال گذشته ۱۰۰ درصد بیشتر شده است، گفت: دریافت زیرمیزی، خط قرمز دولت سیزدهم در حوزه درمان به‌شمار می‌رود و با این امر برخورد جدی خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار