سرپرست غله و خدمات بازرگانی کرمانشاه از اجرای طرح «فجر تا فطر» در کرمانشاه برای تنظیم بازار کالا‌های اساسی با قیمت مصوب خبر داد.

علی ملکشاهی سرپرست غله و خدمات بازرگانی کرمانشاه با اشاره به اجرای طرح «فطر تا فجر» در استان کرمانشاه، گفت : این طرح با هدف تنظیم بازار کالا‌های اساسی و با نظارت کامل ادارات مربوطه در استان کرمانشاه اجرا می‌شود و در راستای اجرای این طرح از فروشگاه‌های توزیع کننده اقلام بازدید خواهد شد.

وی افزود: بیش از یک هزار و ۹۴۷ تن انواع برنج هندی و تایلندی و ۳۶۷ تن شکر برای آغاز سال نو و ماه مبارک رمضان در استان کرمانشاه توزیع خواهد شد.

سرپرست غله و خدمات بازرگانی استان کرمانشاه با تاکید بر اینکه نظارت بر نحوه توزیع اقلام اساسی در طرح «فجر تا فطر» صورت گرفته، تصریح کرد: طی بازدید‌های میدانی از فروشگاه‌های زنجیره‌ای که صورت گرفته تمامی اقلام باید با قیمت‌های مصوب ستاد تنظیم بازار در استان کرمانشاه به فروش برسد.

ملکشاهی عنوان کرد: با توجه به نظارت‌های مشترکی که بین ارگان‌های مربوطه تاکنون صورت گرفته قیمت و نحوه توزیع برنج تایلندی، برنج هندی، شکر، روغن خوراکی، گوشت گرم و منجمد، تخم‌مرغ و مرغ مورد بازرسی قرار گرفته‌اند.

وی به برنامه‌های دولت به دلیل تداخل شروع ماه مبارک رمضان و سال نو اشاره و خاطرنشان کرد: طرح فجر تا فطر به عنوان یکی از برنامه‌های خوب دولت در این ایام است که به دنبال رفع و تهیه کالا‌های اساسی دولت با قیمت منصفانه است که از طریق فروش و عرضه در فروشگاه‌های بزرگ و زنجیره استان در دسترس مردم قرار می‌گیرد .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.