۳۲ تن گوشت و میوه برای عید نوروز و ماه رمضان در میامی تامین شد

فرماندار میامی گفت: ۳۲ تن گوشت و میوه ویژه عید نوروز و ماه مبارک رمضان برای توزیع در این شهرستان تامین شد.

آشوری در نشست ستاد تنظیم بازار شهرستان میامی افزود: ۶ تن گوشت منجمد گاو، ۶ تن گوشت منجمد مرغ و ۲ تن گوشت منجمد گوسفندی در روستا و شهرهای این شهرستان توزیع می‌شود.

وی با بیان اینکه میوه شب عید نیز تأمین شده است، ابراز کرد: ۶ تن سیب و ۱۲ تن پرتقال در روزهای پایانی امسال بین شهروندان توزیع خواهد شد.

آشوری با اشاره به اینکه اقلام مورد نیاز با قیمت مصوب دولتی توزیع می‌شود، اظهار کرد: با توجه به روزهای پایانی سال و در پیش بودن ماه مبارک رمضان، نظارت‌ها بر فعالیت اصناف تشدید می‌شود.

به گفته وی، ذخیره‌سازی حبوبات در شهر میامی و بخش کالپوش انجام شد و توزیع عادلانه و تأمین به موقع کالای اساسی مورد نیاز مردم، قیمت گذاری، بازرسی و نظارت بر واحدهای صنفی از مهمترین وظایف ستاد تنظیم بازار است.

فرماندار میامی با بیان اینکه قیمت‌های اقلام اساسی مورد نیاز مردم به صورت روزانه در شهر میامی بررسی می‌شود، ابراز کرد: نظارت در شهر میامی، روستاهای همجوار و بخش کالپوش یکنواخت خواهد بود و با متخلفان برخورد جدی خواهد شد.

آشوری ادامه داد: برای حفظ حقوق مصرف کنندگان و ممانعت از افزایش غیرقانونی قیمت‌ها و سایر تخلفات، انجام گشت‌های مستمر و حضور همیشگی بازرسان در سطح بازار انجام می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.