کاهش هزینه ترمیم معدل و نمره درخواست دانش‌آموزان و متقاضیان کنکور شد.

برگزاری آزمون کنکور با شرط معدل انجام می‌شود و این موضوع برای متقاضیان تبدیل به معضل شده است. اما برای رفع این مشکل راهکاری به عنوان ترمیم معدل به تصویب رسیده است تا متقاضیان کنکور بتوانند معدل و نمرات خود را ارتقا دهند. اما شهروندخبرنگار ما با ارسال پیامی از هزینه‌ای که برای این امر در نظر گرفته شده است گلایه کرد و از مسئولان درخواست رسیدگی دارد.

متن پیام شهروندخبرنگار
باسلام، بنده یک پشت کنکوری هستم و در شهرستان خوی زندگی میکنم. قصد داشتم در ترمیم نمره امتحانات نهایی ثبت نام کنم، اما با دیدن هزینه‌ها ثبت نام نکردم. با توجه به تحقیقات خود به این نتیجه رسیدم که میزان هزینه دریافتی برای ثبت نام ترمیم نمره را در هر استان به صورت جداگانه ارائه می‌شود. برای آذربایجان غربی شهریه ثابت ۵۸ هزار تومان و هر درس ۲۰ هزار تومان است، اما در شهرستان خوی شهریه ثابت ۳۰۰ هزار تومان و هر درس ۵۸ هزار تومان هزینه داشت. خواهش میکنم پیگیری کنید.

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ف
۱۸:۰۸ ۲۴ فروردين ۱۴۰۳
چه خبره مگه با این هزینه ها و گرونی
برای هر درس انقد پرداخت کنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۶ ۱۱ اسفند ۱۴۰۱
من خودم توشهرم برای هردرس ۱۰۰هزارتومان دادم جمع هزینه شدش یک میلیون تومان.تازه هزینه کتاب وکلاس عمومی ها وترمیم معدل حدود۱۵میلیون تومن جمع هزینه ۱۶میلیون .اینم ازکار درستی که انجام دادیم خداخیرکنه ازکارغلط ما.تازه من پولشوداشتم خب تواین شرایط اقتصادی خیلی هاندارن.ماانتظارمون ازنمایندگان عزیزهستش تااین طرح رو لغوش کنن انشاالله
آخرین اخبار