حجت‌الاسلام و المسلمین مظفری گفت: استان هرمزگان در مقایسه با استان‌های همتراز خود، کمترین پرونده شکایت در دیوان عدالت اداری دارد.

حجت‌الاسلام و المسلمین مظفری رئیس دیوان عدالت اداری کشور در جلسه شورای اداری هرمزگان گفت: قانون باید ملاک اول و آخر همه دستگاه‌ها باشد و طبق آن به حقوق مردم پرداخته شود تا نیاز نباشد کسی برای استیفای حق حاکمیتی خود به دیوان عدالت اداری مراجعه کند.

حجت‌الاسلام و المسلمین مظفری با بیان اینکه بیشترین پرونده‌های شکایت مربوط به تبدیل وضعیت کارکنان است، گفت: قانون در رابطه با تبدیل وضعیت کارکنان به تفصیل پرداخته و شبهه‌ای نیز در آن وجود ندارد، اما مدیران، افراد را به بهانه‌های مختلف درگیر دیوان عدالت اداری می‌کنند در حالی که اجرای قانون تکلیف شرعی است.

او گفت: استان هرمزگان در مقایسه با استان‌های همتراز خود، کمترین پرونده شکایت در دیوان عدالت اداری دارد.

رئیس دیوان عدالت اداری کشور با تاکید بر دادرسی عادلانه گفت: در برخی از مسائل ما می‌توانیم با تدبیر قضایی جلوی چالش‌ها را بگیریم، اما لازمه آن نیز منعکس کردن مطالب به ما است، از این رو دیوان نیز تلاش می‌کند تا جایی که امکان دارد، دستور موقت صادر نکند.

تشکیل جلسه شورای قضایی هرمزگان

جلسه شورای قضایی استان هرمزگان نیز امروز با حضور رئیس دیوان عدالت اداری و مسئولان قضایی استان برگزار شد و موضوعات مختلف مورد بررسی قرار گرفت.

جلسه شورای قضایی هرمزگان

نشست تخصصی مدیران دستگاه‌های اجرایی استان با کارشناسان ارشد دیوان عدالت اداری کشور هم صبح امروز در بندرعباس برگزار شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.