استاندار فارس گفت: در صورت تامین بیش از هزار میلیارد تومان اعتبار قطعه یک تا شش آزاده راه شیراز به اصفهان به صورت رفت تا ۲ ماه آینده به بهره برداری می رسد.

محمد هادی ایمانیه استاندار فارس در بازدید از آزاد راه شیراز اصفهان با بیان اینکه برای بهره برداری از ۶ قطعه از این طرح بیش از هزار میلیارد تومان اعتبار دیگر لازم است گفت: این آزاد راه به طول ۲۲۴ کیلومتر در فارس در حال اجراست که قطعه یک تا شش ۹۵ درصد و قطعه هفت نیز ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

او با بیان اینکه ۲۴ کیلومتر از قطعه ۶ مانده تا آسفالت بهره برداری برسد، گفت: علاوه بر آسفالت نیاز به ایمن سازی و نصب علائم راهنمایی و رانندگی است که بیش از هزار میلیارد تومان اعتبار لازم است.

ایمانیه گفت: هفته آینده نشست‌های در تهران و شیراز برای دریافت اعتبارات برگزار می‌شود که امید است از منابع مختلف این اعتبار جذب شود.

استاندار فارس به بهره برداری فاز یک آزاد راه شیراز اصفهان هم اشاره کرد و گفت: فاز اول آزاد راه یعنی از قطعه ۱ تا قطعه ۶ به صورت رفت از شیراز تا دو ماه آینده به بهره برداری می‌رسد و قطعه ۷ نیز تا پایان سال ۱۴۰۲ و همزمان به صورت رفت و برگشت زیر بار ترافیک می‌رود.

ساخت آزاد راه شیراز اصفهان از سال ۹۲ آغاز و تاکنون بیش از ۴ هزار میلیارد تومان برای آن هزینه شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.