دوره هم عهدی با حضور فرماندهان نواحی بسیج کشور امروز در قم به کار خود پایان داد.

سردار علی مقواساز، معاون فرهنگی سازمان بسیج، گفت: دوره هم عهدی با هدف توانمندسازی و شبکه سازی بین فرماندهان نواحی بسیج کشور با حضور حدود ۲۵۰ نفر از سراسر کشور به میزبانی قم برگزار شد.

او افزود: هدف این بود که فعالان فرهنگی و هنری بسیجی در سطح نواحی، اقشار، مدارس، پایگاه‌ها و ... در عرصه‌های مختلف هنری مانند تئاتر، سرود، موسیقی، فیلم و ... به سمت توانمندی حرکت کنند.

معاون فرهنگی سازمان بسیج گفت: ۲۰۰ هزار نفر از نوجوانان بسیجی فعال در عرصه‌های مختلف فرهنگی و هنری در حال توانمندسازی برای خلق آثار تاثیرگذار هستند.

سردار مقواساز بیان کرد: رشد و ارتقای نوجوانان و جوانان فعال و علاقه‌مند در عرصه‌های فرهنگی و هنری به همراه شبکه سازی و توانمندسازی آن‌ها جزو برنامه‌های مهم سازمان بسیج است.

معاون فرهنگی سازمان بسیج گفت: هدف سازمان بسیج از این دوره، بسترسازی جهت نقش آفرینی و معرفی تولیدات و افراد توانمند و بااستعداد در حوزه‌های فرهنگی و هنری برای خلق آثار تاثیرگذار در عرصه‌های مورد نیاز کشور است.

سردار مقواساز، تصریح کرد: با برنامه‌های فرهنگی و هنری سازمان بسیج افزون بر ۲۰۰ هزار نفر از نوجوانان در سطح مدارس، مساجد و اقشار مختلف در حال توانمندسازی هستند تا تولیدات خلق شده در قالب‌های روز هنری و جذاب به مخاطبان ارائه شود.

برچسب ها: اختتامیه ، بسیج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار