ساماندهی وضعیت مکان‌های میزبانی از مسافران نوروزی در استان مرکزی

ساماندهی وضعیت مساجد، مراکز تفریحی، رفاهی مسافران نوروزی استان مرکزی مصوب شد.

دومین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر استان امروز با ارائه گزارش عملکرد ۳۰ دستگاه اجرایی و فرمانداران شهرستان‌های مختلف و صدور ۲۱ مصوبه جهت تسهیل سفر‌های نوروزی برگزار شد.

مرزبان دبیر این جلسه گفت: ۲۱ مصوبه ره آورد دومین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر استان بود که ایجاد نوروزگاه‌ها در سراسر شهرستان‌های استان برای پذیرایی از مسافران نوروزی، احداث بازارچه‌های موقتی صنایع دستی برای معرفی هنر هنرمندان استان و ساماندهی وضعیت مساجد، مراکز تفریحی، رفاهی مسافران نوروزی از مهمترین آن‌ها بود.

مخلص الائمه استاندار مرکزی در حاشیه این جلسه گفت: تقارن نوروز و ماه مبارک رمضان امسال سبب شده تا اوج شروع مسافرت‌های نوروزی را در ۲۳ اسفند ماه داشته باشیم و همزمانی سفر‌های راهیان نور نیز سبب شده تا تمهیدات ویژه‌ای برای حفظ ایمنی، امنیت و سلامت مردم اندیشیده شود.

مخلص الائمه افزود: تمام هماهنگی‌های لازم برای افزایش نشاط و شادابی در بین مردم و استفاده از ظرفیت تعطیلات و ماه مبارک رمضان جهت ارتقای روحیه اجتماعی فراهم آمده و امیدواریم در بستر همکاری دستگاه‌های اجرایی استان سفر‌های ایمن و با حداکثر رضایتمندی مردم داشته باشیم.

او اضافه کرد: مصوبات اتخاذ شده در این جلسه نباید روی کاغذ‌ها بماند و باید با کیفیت اجرایی شود و آبروی استان در گروی پذیرایی شایسته از مسافران نوروزی است.

استاندار مرکزی بیان کرد: دستگاه‌های اجرایی استان جاده‌ها، مساجد، رستوران‌ها، استراحتگاه، اقامتگاه‌ها و تمامی اقدامات رفاهی را برای مسافران نوروزی مهیا کنند.

او ادامه داد: رسانه‌های استان به ویژه صدا و سیمای استان مرکزی هم در قالب ساخت گزارش‌های خبری جاذبه‌های گردشگری استان و خبر‌های وضعیت آب و هوا و جاده‌های استان را به سمع و نظر مردم برسانند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.