طرح احداث و بازگشایی ادامه بلوار ماهان غربی به زودی اجرایی می‌شود

مدیر کل املاک و مستغلات شهرداری کرج گفت: طرح بازگشایی و احداث ادامه بلوار ماهان غربی در مراحل توافق نهایی بوده و به زودی اجرا خواهد شد.

 علی رحیم خانی مدیر کل املاک و مستغلات شهرداری کرج گفت: طی بازدیدی که با  حضور معاون  فنی و عمرانی و مدیر کل تقاطعات شهرداری کرج صورت گرفت، طرح احداث و بازگشایی ادامه بلوار ماهان غربی پس از جابجایی و نقشه‌برداری و تعریف طرح و تخصیص اعتبار موردنیاز در مراحل توافق نهایی بوده و به زودی اجرایی خواهد شد.


رحیم خانی اظهار کرد: با توجه به اهمیت و ضرورت بازگشایی و احداث ادامه بلوار ماهان غربی (شهید ناصربخت) در اراضی موسوم به باغ ارتش، احداث معبر ۳۵ متری به طول ۵۶۰ متر جهت اتصال به بلوار خوارزمی حصارک به زودی وارد فاز اجرا خواهد شد.


این مسئول با تأکید بر تأثیر بسزای بازگشایی و احداث این معبر در رشد و آبادانی شهر گفت: این طرح موجبات کاهش مشکلات ترافیکی را فراهم خواهد ساخت و دسترسی آسان شهروندان مناطق حصارک و شاهین ویلا را به شرق شهر کرج را تسهیل کرده و به صورت معبر شرقی، غربی تأثیر بسزایی در عبور و مرور شهری دارد.


وی افزود: موضوع طرح مذکور در اجرای توافقات فی مابین شهرداری کرج و شرکت سمت و سوی توسعه ایرانیان و مطابق با مصوبه کمیسیون ماده پنج، به همت شهردار کرج و اعضا  شورای اسلامی شهر محقق شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.