مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی کشور گفت: هم‌اکنون بیش از ۹۰۰ شعبه، بیمارستان و مرکز درمانی در ایران زیرنظر این سازمان فعالیت دارد.

میرهاشم موسوی که به دعوت حجت‌الاسلام امیرقلی جعفری نماینده مردم شهرستان بروجن در مجلس شورای اسلامی وارد چهارمحال و بختیاری سفر کرده بود در گفتگو با خبرنگاران تاکید کرد: از این تعداد ۵۰۰ شعبه بیمه‌ای و ۴۰۳ بیمارستان و مرکز درمانی برای تولید و ارائه خدمات بیمه‌ای و درمانی به بیمه‌شدگان، مستمری‌بگیران و کارآفرینان خدمات‌رسانی می‌کند.

وی با اشاره به رویکرد دولت سیزدهم در زمینه حضور بدون‌واسطه میان مردم و بررسی مسائل و مشکلات هموطنان از نزدیک افزود: این مهم با هدف ارزیابی مستقیم ظرفیت‌ها و امکانات، شناسایی موانع خدمت‌رسانی، بررسی و اطلاع دقیق و بهنگام از مسائل و مشکلات و تلاش برای رفع برخی نواقص احتمالی انجام می‌شود.


بیشتر بخوانید


موسوی بازدید میدانی از چگونگی ارائه خدمات بیمه‌ای و درمانی به بیمه‌شدگان و بازنشستگان چهارمحال و بختیاری را هدف اصلی سفر به استان اعلام و تصریح کرد: بازدید از طرح‌های عمرانی تامین‌اجتماعی در این استان جز دیگر برنامه‌های این سفر به‌شمار می‌رود.

وی یادآور شد: هم‌اکنون افزون‌بر ۴۹۰ هزار نفر از جمعیت چهارمحال و بختیاری زیرپوشش خدمات متنوع بیمه‌ای و درمانی سازمان تأمین‌اجتماعی قرار دارند.

موسوی اظهار داشت: از این تعداد ۴۱۰ هزار نفر بیمه‌شده اصلی و تبعی و ۸۰ هزار نفر بازنشسته و مستمری‌بگیر اصلی و تبعی هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار