شهردار گرگان گفت: برنامه ریزی شده تا قبل از عید نوروز با کمک پیمانکاران بتوانیم کار پر شدن کنده کاری فیبر نوری و آسفالت معابر را به پایان برسانیم.

سید النگی گفت: کنده کاری‌هایی که در گرگان ایجاد شد در راستای اجرای برنامه‌های بلند مدت دولت برای ایجاد شهر هوشمند بوده که نیازمند زیرساخت‌هایی است.

او با بیان اینکه یکی از این زیر ساخت‌ها فیبر نوری است افزود: برای انجام زیر ساخت فیبر نوری بیش از ۴۰۰ میلیارد تومان به طول ۱۰۵ کیلومتر در بازه زمانی کمتر از یک ماه در شهر گرگان اتفاق افتاد.

سید النگی در برنامه رادیو گلستان افزود:برنامه ریزی شده است که قبل از عید نوروز بتوانیم از طریق ۵ گروه پیمانکاری که در حال حاضر در ۲ شیفت کار می‌کنند کار پر شدن کنده کاری و آسفالت آن به پایان برسد.

شهردار گرگان گفت:همه تلاش خود را می‌کنیم که با توجه به مساعدت و هوا و شرایط مطلوب این کار انجام شود.

او در پاسخ به این سوال که آیا ایجاد چاله‌ها ، احتمال  وارد شدن خسارت به خودرو‌ها را افزایش می دهد ؟ گفت: با پیمانکاران مخابرات و شرکت‌های زیر ساختی هماهنگ شده است که وضعیت را به گونه‌ای انجام دهند که کمترین خسارتی به شهروندان وارد نشود.

سید النگی با بیان اینکه لکه گیری معابر در حال انجام است افزود: این کار با اولویت محور‌های اصلی در حال انجام است.

او افزود: شهروندان اگر در معبری مشاهده کردند که قبل از آسفالت نیاز به لکه گیری دارد به سامانه ۱۳۷ مراتب را گزارش کنند تا همکاران ما در اسرع وقت نسبت به موضوع اقدام کنند.

سید النگی همچنین در مورد فعالیت گروه‌های استقبال از بهار در گرگان نیز گفت: نظافت و رنگ آمیزی محلات، آراستگی محیط، درختکاری، زیبا سازی و نصب المان‌های بهاری تا ۲۰ اسفند به پایان خواهد رسید.

او افزود: ۳۰ المان با موضوع بهار و نوروز  در ۳۰ نقطه شهر گرگان نصب می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.