استاندار اصفهان گفت: در تعطیلات نوروزی و سایر تعطیلات مدیریت استان تعطیل نیست؛ زیرا خدمت رسانی به مردم تعطیلی ندارد.

سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان در گردهمایی فرمانداران استان با اشاره به در پیش بودن سفر‌های نوروزی اظهار کرد: ستاد خدمات سفر نوروزی در شهرستان‌ها تشکیل و امکانات همه شهرستان‌ها برای ارائه خدمات سفر به ویژه به منظور کاهش تصادفات بسیج شود.


او ادامه داد: نقاط حادثه‌خیز شهرستان‌ها احصا و برای آن‌ها چاره اندیشی شود تا کام هموطنانمان با تصادفات و سوانح تلخ نشود و نوروزی شاد و ایمن برای مردم رقم بخورد.


استاندار اصفهان اضافه کرد: علاوه بر طراحی و برنامه‌ریزی برنامه‌های شاد در نوروز ۱۴۰۲ به منظور حفظ شادابی جامعه، عفاف و حجاب نیز مورد توجه قرار بگیرد و براساس سیاست‌گذاری قرارگاه حجاب و عفاف استان برنامه‌های کاربردی در این حوزه پیگیری شود.


مرتضوی درخصوص تنظیم بازار در نوروز و ماه مبارک رمضان، گفت: در ستاد تنظیم بازار استان بار‌ها خواستار تشدید نظارت‌ها شده و از اتحادیه‌ها درخواست کرده‌ایم بازرسان خود را فعال کنند، همچنین همه مدیران و فرمانداران به صورت میدانی وارد عمل شوند تا دچار هرج و مرج نشویم.


او تصریح کرد: در تعطیلات نوروزی و سایر تعطیلات مدیریت استان تعطیل نیست، زیرا خدمت رسانی به مردم تعطیلی ندارد؛ بنابراین فرمانداران و مدیران شهرستان‌ها وظایف خود را در تعطیلات نوروز رها نکنند.


استاندار اصفهان عنوان کرد: تلاش بی وقفه، حفظ روحیه جهادی، تعامل با مؤثران، امیدبخشی و امیدآفرینی در جامعه، حضور در جمع مردم و بازگو کردن دستاورد‌های نظام از وظایف فرمانداران، مدیران و مسئولان استان است تا جنگ همه جانبه دشمن علیه ایران اسلامی خنثی و بی اثر شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.