مهم‌ترین حوادث ۱۰ اسفند ماه ۱۴۰۱ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

مهم‌ترین حوادث روز چهارشنبه ۱۰ اسفند ماه۱۴۰۱ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف موتورسیکلت سوزوکی قاچاق در خفر

فرمانده انتظامی خفر گفت: ماموران این فرماندهی در بازرسی از منزلی در یکی از روستا‌های این شهرستان، یک دستگاه موتورسیکلت قاچاق را کشف کردند.

سرهنگ حجت‌اله احمدیان گفت: ماموران پلیس آگاهی خفر در راستای مبارزه با قاچاق کالا، با اقدامات فنی مطلع شدند فردی در منزل خود اقدام به نگهداری موتورسیکلت قاچاق کرده است که بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

او با بیان اینکه ماموران انتظامی پس از هماهنگی قضائی به محل مورد نظر اعزام شدند، گفت: در بازرسی از آن منزل یک دستگاه موتورسیکلت سوزوکی خارجی قاچاق کشف و یک نفر نیز دستگیر شد.

فرمانده انتظامی خفر با بیان اینکه کارشناسان ارزش موتورسیکلت مکشوفه را یک میلیارد ریال برآورد کردند، گفت: راکب برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.

اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در ممسنی

فرمانده انتظامی ممسنی از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز طی ۴۸ ساعت گذشته در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمد نیکبخت گفت: طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با مشارکت یگان‌های انتظامی و هماهنگی با مرحع قضائی، به منظور ارتقاء امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز در شهرستان ممسنی به مرحله اجرا در آمد.

او گفت: دستگیری ۴ سارق و کشف ۱۸ فقره سرقت سیم و کابل برق و منزل، توقیف ۹ دستگاه خودرو و موتورسیکلت متخلف، کشف ۶۰۰ کیلوگرم ذغال قاچاق و جمع‌آوری و انتقال ۸۳ نفر از معتادان متجاهر به مراکز بازپروری از نتایج اجرای این طرح بود.

فرمانده انتظامی ممسنی از همکاری مردم صمیمانه تقدیر و تشکر کرد و از شهروندان خواست؛ در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مشکوک، به ویژه در زمینه توزیع انواع مواد مخدر، مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

دستگیری اعضای باند سارقان لوله‌های پلی اتیلن در شیراز

فرمانده انتظامی شیراز از دستگیری باند ۳ نفره سارقان لوله‌های پلی‌اتیلن با ۷ فقره سرقت خبر داد.

سرهنگ فرج شجاعی گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت لوله‌های پلی‌اتیلن از پارک کوهستانی "نور"، شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار مأموران کلانتری "۳۴ جام جم" قرار گرفت.

او گفت: مأموران پس از هماهنگی قضائی و با اقدامات پلیسی موفق شدند ۳ سارق حرفه‌ای به همراه یک نفر خریدار اموال مسروقه که اعضای یک باند بودند را در اقدامی غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی شیراز گفت: پس از بازرسی از محل انبار سارقان، ۲۵۰ شاخه لوله بریده شده به همراه کمربند و اتصالات لوله و ابزار آلات و ادوات سرقت کشف شد.

سرهنگ شجاعی با بیان اینکه متهمان در بازجویی اولیه به ۷ فقره سرقت از اماکن خصوصی اقرار کردند، گفت: برابر نظر کارشناسان ارزش اموال مکشوفه، ۲ میلیارد ریال برآورد شده است.

این مقام انتظامی با بیان اینکه متهمان تحویل مرجع قضایی شدند، از شهروندان خواست هرگونه اخبار و اطلاعات در زمینه فعالیت سارقان و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی را از طریق تماس با مرکز ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کشف کالای قاچاق در نی‌ریز

مانده انتظامینی ریز از کشف انواع کالای قاچاق در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ عظیم‌اله کرمی گفت: در راستای مبارزه با پدیده شوم قاچاق کالا، ماموران انتظامی نی‌ریز حین کنترل خودرو‌های عبوری در محور‌های مواصلاتی به یک دستگاه اتوبوس مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

او گفت: ماموران در بازرسی از این اتوبوس ۲۴ طاقه پارچه خارجی قاچاق را کشف کردند.

سرهنگ کرمی با اشاره به اینکه راننده به مرجع قضائی معرفی شد، گفت: کارشنایسان ارزش اموال مکشوفه را ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.