رئیس شورای اسلامی شهر یزد گفت: در آستانه سال نو، حدود ۴۰ برنامه مفرح، فرهنگی و مذهبی با درنظر گرفتن عید نوروز و ماه مبارک رمضان برنامه ریزی شده است.

عزیزالله سیفی رئیس شورای اسلامی شهر یزد در یکصدو بیستمین جلسه علنی شورا افزود: در آستانه عید نوروز همه ساله شهرداری یزد برنامه‌های مفرح و فرهنگی مناسبی را در سطح شهر اجرا می‌کند امسال نیز که هم زمان دو بهار قرآن و عید باستانی نوروز در پیش رو هست باید برنامه‌ها به گونه‌ای باشد که نشانه‌هایی از هردو بهار در برنامه‌ها دیده شود.

به گفته او آذین بندی میادین و بلوار‌های سطح شهر، رنگ آمیزی جداول، روشنایی معابر و بوستان ها، آماده‌سازی تعدادی از پارک‌ها برای اسکان میهمانان نوروزی، کاشت گل‌های بهاری نیز بخشی از برنامه‌های شهرداری برای زیباسازی شهر است.

نیکونژاد عضو شورای شهر یزد نیز در این جلسه علنی درخصوص افزایش بی رویه تعرفه در برخی دستگاه‌ها و مراکز گفت: علی الرغم اینکه شورای شهر حداکثر افزایش عوارض و تعرفه هارا برای شهرداری تا ۲۰ درصد اعلام کرده است تا شرایط اقتصادی شهروندان در نظر گرفته شود، اما شاهد هستیم برخی دستگاه‌ها و مراکز در قبال خدمات دهی به شهروندان باتوجه به وضعیت تورم، تعرفه‌ها را بیش از قدرت اقتصادی مردم افزایش داده اند.

او تأکید کرد: در نتیجه ضرورت دارد شورای شهر علاوه بر نظارت تغییرات تعرفه و عوارض شهرداری، در خصوص تعرفه‌های سایر دستگاه‌ها و مراکز نیز نظارت کافی را داشته باشد تا مردم در این شرایط اقتصادی با تعرفه‌های غیر معقولی روبرو نشوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار