اجرای پویش همراهان سفر ایمن در سه ایستگاه منتخب البرز

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز گفت: همزمان با دیگر استان‌های کشور از چهارشنبه ۲۵ اسفندماه سال جاری به مدت ۲۰ روز پویش همراهان سفر ایمن در البرز اجرا می‌شود.

علی زند‌فر مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز گفت: باتوجه به محدودیت‌های کرونایی در دو سال گذشته و پیش‌بینی افزایش سفرهای جاده‌ای در نوروز امسال و همچنین اهمیت ایمنی و پیشگیری از وقوع تصادف در ایام تعطیلات نوروزی، پویش همراهان سفر ایمن اجرا می‌شود.

او افزود: این پویش در راستای تحقق اهداف و برنامه‌های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای به دنبال فرهنگ‌سازی، ارتقای ایمنی و کاهش سوانح رانندگی با اجرای مجموعه‌ای از برنامه‌های فرهنگی، رسانه‌ای و هنری در چارچوب یک پویش ملی به میزبانی ۱۰۰ ایستگاه منتخب در راه‌های پرتردد سراسر کشور برگزار خواهد شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز با اشاره به اینکه این پویش از چهارشنبه ۲۵ اسفندماه سال جاری به مدت ۲۰ روز اجرا می‌شود، گفت: برای اجرای این برنامه استفاده از ظرفیت‌های فرهنگی، هنری، بومی و رسانه‌ای استان در دستور کار قرار گرفته است.

زندی فر افزود: موسیقی بومی، مسابقه، نمایش خیابانی، ایستگاه نقاشی، توزیع اقلام فرهنگی و ایمنی با رویکرد ترغیب مسافران نوروزی به رعایت قوانین و مقررات رانندگی، توقف و استراحت در طول سفر از جمله برنامه‌های فرهنگی پیش‌بینی شده برای این پویش است.

او گفت: در استان البرز سه ایستگاه منتخب در محورهای ماهدشت- اشتهارد، کرج- قزوین و کرج- چالوس میزان پویش همراهان سفر ایمن می‌شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.