رئیس پلیس فتا پایتخت گفت: عده‌ای با انتشار آگهی‌های تبلیغاتی تحت عنوان کار در منزل با درآمد بالا، سعی بر سوءاستفاده از کاربران می‌کنند.

سرهنگ گودرزی رئیس پلیس فتا پایتخت در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: فضای مجازی با توجه به گسترگی و جذابیتی که دارد افراد زیادی را درگیر خودکرده و چه‌بسا عده‌ای نیز از ناآگاهی کاربران سو استفاده می کنند.

وی افزود: عده ای با انتشار آگهی‌های تبلیغاتی در سایت‌های درج آگهی و حتی شبکه‌های اجتماعی تحت عنوان کار در منزل با درآمد بالا، سعی بر سوءاستفاده از کاربران می‌کنند.

رئیس پلیس فتا پایتخت تاکید کرد: گاهی مشاهده‌ شده که مجرمان سایبری در آگهی‌های خود از عنوان "تأییدیه از پلیس فتا" استفاده می‌کنند، درصورتی‌که مردم در برخورد با این آگهی‌ها باید هوشیار بوده و به خاطر داشته باشند که پلیس فتا هیچ‌گونه مجوزی برای فعالیت تجاری، فرهنگی و غیره در بستر اینترنت صادر نمی‌کند و آگهی‌های تبلیغاتی که با درج کردن مجوز از پلیس فتا در فضای مجازی فعالیت دارند؛ کلاهبرداری است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
آرتمیس
۱۲:۳۷ ۱۴ اسفند ۱۴۰۱
اینا هر روز تو سایتای مختلف آگهی درج میکنن تازه بعدشم وقتی کلاهتو برمیدارند آنقدر کارای شکایت و دادرسی هزینه داره که ما نمی‌توانیم شکایت کنیم. تو رو خدا یه فکری کنید خیلی قشنگ و قانونی سر بیکاران کلاه میذارن یه جوری هم باهات توافق میکنن که نتونی از دستشون شکایت کنی.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۱ ۱۰ اسفند ۱۴۰۱
از کجا بدونیم معتبرن یانه؟
Iran (Islamic Republic of)
آرتمیس
۱۲:۴۰ ۱۴ اسفند ۱۴۰۱
اصلا به هیچ عنوان هزینه ای بابت آموزش و اشتراک و استخدام براشون پرداخت نکن... حتما باید یه دفتر کار مشخص در آدرس ثابت داشته باشند حضوری برو و مجوز هاشون استعلام کن ... خیلی از اینها ادعا دارن که نماد اعتماد الکترونیکی دارند ولی وقتی از سایت اینماد استعلام میگیری میبینی مثلا اینا نماد برای فروش تجهیزات الکترونیکی گرفتن ولی همه کار انجام میدم به جز فروش معمولاً مردم به این جزییات دقت نمیکنن من دیگه سینه سوخته این کارم دیگه رد همه اینارو زدم تو سایتا اینجا نمیتونم اسمشون ببرم ولی راحت بهت بگم هیچ نظارتی بر اینها نیست
آخرین اخبار