معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: هدف گذاری آموزش و پرورش تا پایان امسال، تکمیل ۶۵ زمین چمن مصنوعی در شهر‌ها و روستا‌های استان بوده که از ابتدای امسال تاکنون، محقق شده است.

صفدر سلطانی معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی در مراسم افتتاح زمین چمن مصنوعی شهر کدکن به مناسبت هفته امور تربیتی، زمین چمن مصنوعی شهر کدکن را از جمله این زمین‌های تکمیل شده، دانست و گفت: با درخواست اداره آموزش و پرورش منطقه کدکن و به منظور حمایت از نقاط محروم مبنی بر احداث زمین چمن مصنوعی، این طرح در این شهر مورد بهره برداری قرار گرفت.

او افزود: اگر زیرساخت‌های لازم فراهم شود، با تامین چمن مصنوعی منوط به تخصیص اعتبار هم موافقت می‌شود.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی ادامه داد: هزینه ساخت این زمین چمن مصنوعی، بالغ بر ۴۸۰ میلیون تومان بوده است که با همراهی نماینده مردم تربت حیدریه در مجلس شورای اسلامی و خیرین منطقه تکمیل شده است.

صفدر سلطانی بیان کرد: زمین چمن مصنوعی در زمینی به مساحت ۱۵۰۰ مترمربع ساخته شده که ۸۰۰ مترمربع آن چمن مصنوعی است، ولی ساخت پیست دور زمین نیاز به مساعدت مالی دارد، زمین مورد نیاز این طرح توسط شورای اسلامی شهر و شهرداری کدکن تامین شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.