استاندار اردبیل با اشاره به اهمیت اشتغال‌زایی در برنامه‌های دولت، توجه به ابلاغ و تزریق تسهیلات تبصره ۱۶ را در زمینه اشتغال‌زایی مورد تأکید قرار داد.

سید حامد عاملی با اشاره به اهمیت اشتغال‌زایی در برنامه‌های دولت، توجه به ابلاغ و تزریق تسهیلات تبصره ۱۶ را در زمینه اشتغال‌زایی مورد تأکید قرار داد و پیگیری ملی جذب این تسهیلات را از طریق وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ضروری دانست.

استاندار اردبیل در نشست با معاون تعاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: با توجه به ارتباط حوزه تعاون، کار و رفاه اجتماعی با موضوع اشتغال، لازم است جذب اعتبارات اقتصادی این بخش در قالب تبصره ۱۶ برای استان اردبیل انجام و نسبت به هماهنگی‌های مورد نیاز با بانک‌ها اقدام شود.

عاملی افزود: مشکلات حوزه تعاونی‌های استان اردبیل نیز احصا و دسته‌بندی شده و در راستای کمک به حل این مسائل، به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی جهت اخذ مساعدت‌ها اعلام می‌شود.

او با اشاره به تدوین سند توسعه تعاون استان اردبیل، اولویت دادن به این اقدام را یادآور شد و خواستار پیگیری جدی حوزه‌های مربوط شد.

سند توسعه تعاون استان‌ها در حال تدوین است

مهدی مسکنی، معاون تعاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز در این نشست از وجود ۱۱۷ گرایش فعالیت در حوزه تعاون خبر داد و گفت: سند توسعه تعاون استان‌ها در حال تدوین بوده و در این راستا اراده وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بر رفع مشکلات این حوزه متمرکز است.

او توجه ویژه بانک‌ها به تسهیلات تبصره ۱۶ را برای حوزه اشتغال‌زایی ضروری دانست.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.