بالغ بر ۱۶ هزار تن گاز مایع در منطقه چهارمحال و بختیاری تأمین و توزیع شده است

ساسان تیموری مدیر منطقه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه چهارمحال وبختیاری گفت: از ابتدای سال جاری تا پایان بهمن ماه ۱۶ میلیون و ۳۴۲ هزار و ۱۴۵ کیلوگرم گاز مایع در سطح استان توزیع شد.

وی افزود: در سال جاری با اقداماتی به موقع، گاز مایع مورد نیاز خانوار‌های واجد شرایط ساکن در نقاط فاقد گاز طبیعی ارسال گردیده و در اختیار سهمیه بگیران قرار گرفته است.

تیموری اضافه کرد: برنامه‌های لازم جهت تداوم تأمین سوخت نقاط فاقد گاز طبیعی تا پایان سال محقق گشت و سوخت رسانی به نحو مطلوبی بدون وقفه ادامه دارد.


بیشتر بخوانید


وی ادامه داد: در فصل زمستان در ماه‌های دی و بهمن ماه مقدار ۲ میلیون ۷۵۹ هزار و ۶۶۷ کیلو گرم گاز مایع در استان توزیع شده که از این مقدار ۳ هزار و ۸۹۷ هزار کیلوگرم با توجه به سرمای شدید کوهرنگ به خانوار‌های ساکن دهستان موگویی این شهرستان اختصاص یافته است.

تیموری اظهار داشت: در استان بیش از هشت هزار خانوار مصرف کننده گاز مایع هستند و از مردم استان درخواست کرد به منظور تداوم تأمین انرژی، عموم مردم در مصرف بهینه حامل‌های انرژی مانند گاز طبیعی، برق و سوخت‌های مایع از قبیل بنزین، نفت سفید، گاز مایع، نفت گاز و سوخت‌های دیگر، حداکثر صرفه جویی را داشته باشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار