این بار یکی از مهمانان BBC فارسی، اتحاد پوشالی اپوزیسیون را هدف قرار داد و به جنایات پهلوی علیه یکی از اقوام ایرانی اشاره کرد.

BBC فارسی این روز‌ها به خصوص با کوچ کردن ایران اینترنشنال از لندن، به تنهایی سعی کرده تا وحدت اپوزیسیون و مخالفان جمهوری اسلامی را تقویت کند.

این شبکه لندنی این روز‌ها به هربهانه‌ای سعی دارد با نفس مصنوعی هم که شده شعله اغتشاشات را روشن نگه دارد.

مهمان BBC: چگونه می‌توان به پسر قاتل 9000 بلوچ وکالت داد

در جدیدترین برنامه BBC فارسی برای تقویت روابط اپوزیسیون و حمایت از رضا ربع پهلوی، آن‌ها از کاملیا انتخابی فرد (چهره شناخته شده ضدانقلاب) و اسما بلوچ فعال سیاسی بلوچ گفتگو گرفتند. اما این فعال سیاسی بلوچ  برخلاف سیاست‌های این برنامه گفت: چطور می‌تواند یک بلوچ همراه با سلطنت طلبان باشد! درحالی که حداقل ۹ هزار بلوچ توسط محمدرضا پهلوی قتل‌عام شده است.

طی روز‌های گذشته از یک سو عبدالله مهتدی، رئیس حزب تروریستی کومله در جلسه  «نشست مشترک چهره‌های مخالف جمهوری اسلامی» شرکت نکرد، و از سوی دیگر در تجمعات ضدایرانی بار‌ها علیه حامد اسماعیلیون از اپوزیسیون‌های تازه‌وارد، شعار‌هایی سردادند و صحبت وی را هم بار‌ها قطع کردند.

منبع: فارس

برچسب ها: بی بی سی ، شایعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۵ ۱۰ اسفند ۱۴۰۱
چند سال پیش یه بنده خدا اومد در منطقه سیستان کشتارگاه صنعتی بزنه و ایجاد شغل برای مردم منطقه درست کنه شبانه یه عده ریختند آهن آلات و لوازم ساختمانی اش را بردند و تهدید کردند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۹ ۱۰ اسفند ۱۴۰۱
لعنت به عبدالحمید که از مهرماه آرامش در بلوچستان گرفته.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۶ ۱۰ اسفند ۱۴۰۱
فعلا اجازه بدین امنیت باشه تو منطقه سیستان وبلوچستان تا مردم از برنامه های اقتصادی نفع ببرن کدوم سرمایه گذاری میاد ب منطقه پر تنش سرمایه گذاری کنه تو ساخت راه اهن میدونین چن کارشناس و مهندس بیچاره ، شهید شده؟ بجای تقدیر دست ب اسلحه از پیشرفت استقبال میشه
خانم محترم تا امنیت نباشه دموکراسی و پیشرفت نیس