آقای مکوندی با اشاره به باخت امشب صنعت نفت آبادان گفت : می توانستیم به پیروزی برسیم.

بهروز مکوندی مربی تیم صنعت نفت آبادان در نشست پس از بازی با تراکتور تبریز گفت : بازی بسیار سختی برابر تراکتور داشتیم و در حالی شکست خوردیم که می توانستیم امتیاز کسب کنیم.

به گفته او شیرازه تیم طلایی پوشان پس از دریافت گل دوم آن هم به دلیل اشتباهات فردی از هم‌پاشید و روند بازی تغییر پیدا کرد.

این مربی با اشاره جایگاه تیم صنعت نفت آبادان در لیگ برتر فوتبال ایران گفت: واقعیت این است که شرایط خوبی نداریم ونمی توانیم از آن فرار کنیم.

 آقای مکوندی با تاکید بر اینکه سرمربی مسئولیت چیدمان تیم و چینش بازیکنان در ترکیب را دارد گفت : از سوی باشگاه و اعضای تیم برای این باخت از هواداران عذرخواهی می کنم و امیدواریم آن را در بازی های بعدی جبران کنیم.

نیمه دومی فاجعه بار برای تراکتور

پاکو خمس سرمربی تراکتور تبریز نیز در این نشست گفت: عملکرد نیمه اول تراکتور خوب اما نیمه ی دوم برای این تیم افتضاح و فاجعه بار بود.

به گفته او در نیمه دوم رقابت امشب باید شجاعانه و کنترل گرا تر بازی میکردیم و به دلیل ضعف در این بخش نمی توان از بردهای اینچنینی خوشحال بود.

این سرمربی تاکید کرد برد امشب برایمان کافی نبود و از موقعیت هایی که در نیمه اول به دست آوردیم نتوانستیم در نیمه دوم بهره ای ببریم.

رقابت صنعت نفت آبادان با تراکتور تبریز با نتیجه سه بر یک به سود میهمانش در آبادان به پایان رسید.

برزیل ایران می توانست پیروز رقابت باشد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.