اپل برای عرضه یک دستگاه واقعیت ترکیبی انقلابی آماده می‌شود

اپل در حال آماده شدن برای عرضه اولین هدست واقعیت ترکیبی است که قابلیت نوشتن در هوا را دارد.

مارک گورمن از بلومبرگ فاش کرد که اپل در شرف عرضه اولین هدست واقعیت ترکیبی است که قابلیت نوشتن در هوا را دارد و به طور مستقل بدون نیاز به جفت کردن آن با آیفون کار می‌کند.

گورمن در آخرین نسخه خبرنامه خود توضیح داد که برخلاف اپل واچ اصلی، هدفون‌های اپل کمتر به آیفون جفت شده نیاز دارند، و دستگاه را می‌توان بدون همراهی آیفون راه اندازی کرد و به طور مستقل محتوای کاربر، از جمله داده‌های iCloud را دانلود کرد. انتقال داده‌ها از آیفون کاربر در هنگام راه اندازی یک گزینه خواهد بود، نه یک الزام.

به نظر می‌رسد تایپ در هوا، روش اپل برای وارد کردن متن با استفاده از حرکات چشم و حرکات دست با دستگاه، در جدیدترین مدل‌های داخلی فعال شده است. اپل همچنان در حال برنامه ریزی برای رونمایی از اولین نسخه از این هدست که احتمالاً «Reality Pro» نام دارد، در کنفرانس جهانی توسعه دهندگان در ژوئن سال جاری است.

این شرکت همچنین بسیاری از مدل‌های هدفون دیگر را در آینده توسعه خواهد داد، زیرا در حال کار بر روی مدل ارزان‌تری است که در پایان سال ۲۰۲۴ یا در سال ۲۰۲۵ به احتمال زیاد با نام «Reality One» عرضه می‌شود.

به نظر می‌رسد که نسل دوم هدست Reality Pro بر روی بهبود عملکرد تمرکز خواهد کرد، در حالی که مدل نسل اول دارای تراشه M۲ به همراه یک تراشه ثانویه برای پردازش واقعیت افزوده و مجازی خواهد بود. به گفته گورمن، نسل دوم "Reality Pro" ممکن است دارای گونه‌ای از تراشه M۳ یا M۴ برای افزایش قابلیت‌های گرافیکی آن باشد.

منبع: ۲۴ae

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار