کارشناس ارزی بانک مرکزی گفت: امروز تا این لحظه در تالار اول و دوم مرکز مبادله ارز از صبح امروز ۲۶۹ میلیون ارز اختصاص یافته است.

آقای صالحی گفت: امروز از ساعت ۹ صبح مرکز مبادله شروع به کار کرده است و براساس دیتای بازار در تالار اول  و دوم ۲۶۹ میلیون دلار   ارزهای مختلف را عرضه کرده ایم در تالار اول  ۱۴۸میلیون دلار  و در تالار دوم ۱۲۱ میلیون دلار عرضه داشته ایم  که این عرضه برای شرکت های ایمیدرو و سایر شرکت ها بوده است.

به گفته کارشناس ارزی بانک مرکزی ، فعالیت  مرکز مبادله ارز  تا ساعت ۱۷ است و ممکن است میزان مبادلات افزایش یابد‌. میزان معامله صورت گرفته ۲۹ میلیون دلار در تالار اول و در تالار دوم هم  ۴۰ میلیون دلار معامله انجام شده است‌. 

صالحی گفت:  از ابتدای  راه اندازی این بازار میزان  مبادلات انجام شده حدود ۷۱۴ میلیون دلار به عرصه های مختلف عرضه شده و ۵۹۹ میلیون دلار هم  معامله  انجام شده و بيشترين تخصیص هم به وسایل و ماشین آلات و وسایل نقلیه زمینی و هوایی بوده و در رتبه دوم هم به فلزات از جمله قلع و آهن بوده است‌.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
بهنام
۲۳:۵۴ ۰۹ اسفند ۱۴۰۱
ده برابر اینم عرضه کنید مشکل حل نخواهد شد.با دنیا دست دوستی بدین مشکلات خودشال حل میشوند.مثل کرم ابریشم رفتین داخل پیله و بیرون نمیاین
آخرین اخبار