رئیس اداره نظارت بر ساخت راه‌های اداره‌کل راه و شهرسازی اصفهان گفت: پیش‌بینی می‌شود تقاطع سفیدشهر و نوش‌آباد در کنارگذر کاشان و آران و بیدگل سال آینده تکمیل شود.

محسن قدیری رئیس اداره نظارت بر ساخت راه‌های اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان در خصوص روند اجرای کنارگذر کاشان و آران و بیدگل گفت: طول کل این مسیر ۴۶ کیلومتر است که ۲۰ کیلومتر آن تاکنون به بهره‌برداری رسیده است.


او با اشاره به اینکه در این کمربندی طرح تقاطع سفیدشهر و نوش‌آباد با اعتبار اولیه بیش از ۱۲۹ میلیارد ریال شامل سه دستگاه پل زیرگذر و روگذر در دست اجراست افزود: ساخت یک دستگاه پل به اتمام رسیده و ساخت پل شماره دو نیز با توجه به تغییر ترافیک مسیر، شروع شده که مطابق برنامه زمان بندی چهار ماه دیگر تکمیل می‌شود.


رئیس اداره نظارت بر ساخت راه‌های اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان ادامه داد: شاه تیر‌های پل شماره سه در حال ساخت است که بعد از اتمام عملیات اجرایی پل شماره دو و تغییر ترافیک زیرگذر، این پل ساخته می‌شود.


قدیری بیان کرد: مسیر مورد نظر شامل دو هزار و ۷۰۰ متر عملیات راهسازی ازجمله روگذر، زیرگذر و رمپ‌هاست که همزمان با سازه پل‌ها اجرا می‌شود و با توجه به شرایط خاص ترافیکی، معارضان موجود و برنامه زمان بندی پیش‌بینی می‌شود در آبان سال آینده طرح به بهره برداری برسد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.