هشتمین دوره مسابقات قرآن کریم کارکنان فنی و حرفه‌ای کشور، پس از سه سال وقفه به دلیل شیوع ویروس کرونا، روز سه‌شنبه در مشهد آغاز شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای خراسان رضوی افزود: آخرین دوره این مسابقات سال ۱۳۹۸ برگزار شده بود، که برپایی دوباره این رقابت ها با استقبال کارکنان این سازمان روبه رو شده است و یقینا تاثیرات بسیار مطلوبی بر روحیه کارکنان می گذارد.

امیر میمنت آبادی بیان کرد: این مسابقات در جوار بارگاه ملکوتی حضرت رضا(ع) و با هدف تلطیف روحیه شرکت کنندگان از امروز آغاز شده که به مدت ۲ روز ادامه خواهد یافت.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه کارکنان آموزش فنی و حرفه ای در تماس با اقشار مختلف در جریان ارائه آموزشهای مهارتی هستند، نزدیک شدن آنان با آموزه‌های قرآنی در برخورد موثرتر آنان تاثیر بسزایی دارد.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خراسان رضوی نیز گفت: این رقابتها در پنج رشته قرائت، حفظ، ترتیل، اذان و مفاهیم و در ۲ بخش خواهران و برادران برگزار می‌شود.

افشین رحیمی افزود: در حاشیه این مسابقات ۲ کارگاه آموزشی با عناوین امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر و نماز نیز برای شرکت کنندگان تشکیل می شود.

وی بیان کرد: در این مرحله از مسابقات ۵۹ نفر شامل ۱۸ خواهر و ۴۱ نفر از برادران با یکدیگر رقابت می کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.