جشنواره نخستین واژه "آب" با هدف ترویج مصرف بهینه آب در آذربایجان‌غربی برگزار می‌شود.

داریوش رضایی سرپرست دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب آذربایجان‌غربی گفت: جشنواره نخستین واژه "آب" با هدف نقش‌آفرینی موثر دانش‌آموزان به‌خصوص، مقاطع اول و دوم ابتدایی برای ترویج فرهنگ مصرف بهینه و ترویج فرهنگ درست مصرف کردن آب در مدارس این استان برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: جشنواره «نخستین واژه آب» از جمله برنامه‌هایی است که دفاتر روابط عمومی در سراسر کشور سالانه با استفاده از تلفیق هنر‌های نمایش، موسیقی، نقاشی و ... سعی دارند کودکان را از ابتدا با مقوله درست مصرف کردن آب و راه‌های صرفه‌جویی آشنا می‌کنند.

رضایی ضمن اعلام این خبر که اولین بخش از این جشنواره در شهر‌های شمال استان ماکو، پلدشت، شوط و سلماس برگزار خواهد شد، افزود: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده تلاش می‌کنیم که تا پایان سال جشنواره نخستین واژه آب را در شهر‌های جنوب استان نیز برگزار کنیم.

وی گفت: از جمله برنامه‌های این جشنواره برگزاری مسابقه نقاشی آب و زندگی، کارگاه آموزشی اولیاء دانش‌آموزان، اجرای طرح همیار آب (حامیان آب) و کارگاه آموزشی ویژه آموزگاران و آموزش دانش‌آموزان است.

سرپرست دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب آذربایجان‌غربی گفت: با توجه به اینکه امسال با کاهش شدید بارش‌ها در سطح استان هستیم همین امر موجب تلاش بیشتر ما رای فرهنگ‌سازی جدی و مشارکت عموم مردم برای عبور از کمبود و چالش‌های احتمالی آب در استان را می‌شود.

رضایی با اشاره به تدارک همه‌ساله برنامه‌های فرهنگی دیگری از جمله طرح‌های «خانه‌تکانی» و «بانوی آب» برای روز‌های پایانی سال برای بانوان اضافه کرد: این شرکت آمادگی خود را برای برگزاری جلسات آموزشی و بازدید از مراحل و فرایند تامین و تصفیه آب َرا برای تمامی اقشار جامعه به خصوص بانوان و دانشجویان و اساتید و نخبگان جامعه اعلام می‌دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.