رئیس ستاد هماهنگی قطار‌های نوروزی گفت: مسافران پس از خرید بلیت از دریافت پیامک تایید خرید و اطلاعات سفر اطمینان حاصل کنند، عدم دریافت پیامک خرید بلیت، می‌تواند فرصت هر‌گونه سوء استفاد‌ه از خرید مسافر را به‌وجود آورد.

آقای علیرضا علی‌سلیمانی گفت:  عرضه بلیت قطارهای مسافری رجا برای بازه زمانی ۲۳ اسفند ۱۴۰۱ تا ۱۵ فروردین‌ ۱۴۰۲، از شنبه ۱۳ اسفند آغاز شده  و فروش بلیت قطارهای مسافری رجا برای همه مسیرها به غیر از مسیرهای منتهی به مشهد مقدس و بالعکس به صورت ‌مراجعه حضوری از طریق همه مراکز مجاز فروش بلیت قطار در سراسر کشور از ساعت ۸ صبح روز شنبه ۱۳ اسفند‌ و فروش غیر حضوری این مسیرها از طریق سایت‌ها و اپلیکیشن‌های مجاز از ساعت ۱۴ همان روز انجام می‌شود.

‌به گفته رئیس ستاد هماهنگی قطارهای نوروزی شرکت رجا، عرضه بلیت قطار برای همه مسیرهای منتهی به مشهد مقدس، به غیر از تهران- مشهد، تهران- طبس و تهران- خواف و بالعکس به صورت حضوری در روز یکشنبه ۱۴ اسفند‌ از ساعت ۸ صبح و فروش غیر حضوری این مسیرها از طریق سایت‌ها و اپلیکیشن‌های مجاز از ساعت ۱۴ همان روز انجام می‌شود.

او همچنین درباره زمان فروش بلیت قطار برای مسیرهای تهران- مشهد، تهران- طبس و تهران- خواف و بالعکس هم گفت:  فروش بلیت در این مسیرها به صورت حضوری روز دوشنبه ۱۵ اسفند ماه از ساعت ۸ صبح و آغاز فروش غیر حضوری بلیت برای این مسیرها را از ساعت ۱۴ همان تاریخ است.

او می گوید: مسافران‌، هنگام خرید بلیت از هر یک از روش‌های موجود (حضوری یا سایت‌های اینترنتی و اپلیکیشن‌ها)، حتما شماره تلفن همراه خود را برای اطلاع‌رسانی‌های بعدی درج کرده و پس از خرید بلیت از دریافت پیامک تایید خرید و اطلاعات سفر اطمینان حاصل کنند، عدم دریافت پیامک خرید بلیت، می‌تواند فرصت هر‌گونه سوء استفاد‌ه از خریدِ مسافر را به‌وجود آورد.

معاون اجرایی شرکت حمل‌ونقل ریلی رجا گفت: هموطنان هنگام خرید حضوری بلیت قطارهای مسافری حتماً کارت ملی خود را به همراه داشته باشند و پس از دریافت بلیت، بلافاصله مندرجات آن را با درخواست ارائه شده مطابقت داده و در صورت مشاهده هرگونه مغایرت یا مخدوش بودن آن، سریعاً موضوع را به اپراتور فروش اطلاع دهند.

تخفیف ۲۰ درصدی خرید بلیت قطار به مناسبت نیمه شعبان برای مسافران با نام مهدی

او همچنین از تخفیف ۲۰ درصدی خرید بلیت قطار به مناسبت نیمه شعبان برای مسافرانی که نام آنها مهدی هست خبر داد و گفت: این تخفیف ۲۰ درصدی برای بازه زمانی  ۱۶ و ۱۷ اسفند ماه  است.

 علی‌سلیمانی گفت: در قالب این طرح، به مسافران با نام‌ مبارک مهدی که در بازه زمانی حرکتی مذکور، فقط از طریق وب‌سایت رجا بلیت خریداری کنند، ۲۰ درصد تخفیف اعطا می‌شود. اعمال این تخفیفات بدون نیاز به هیچ گونه مراحل اداری در فرآیند خرید بلیت، به صورت خودکار و بدون محدودیت مسیر انجام می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۲:۴۴ ۱۴ اسفند ۱۴۰۱
کدوم پیامک همون دقیقه اول اتمام بلیت زد چرا اینقدر مردم را مسخره میکنید بلیط ها را خوردند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۹ ۱۴ اسفند ۱۴۰۱
امروز ۱۴ اسفند ساعت ۷ونیم اونجا بودیم بعد اینکه اومدن اونجا را باز کردن به یه نفر بلیط دادن بعد گفتن تموم شد این چه وضعش هست
آخرین اخبار