فضاسازی‌ها علیه جمهوری‌اسلامی، پیرامون پشت‌پرده مسمومیت سریالی دانش‌آموزان قمی درحالی اوج گرفت که رد پای گروهک منافقین در این ماجرا پیدا شد.

دست‌اندازی به «ابزار‌های غیرانسانی» برای دستیابی به «اهداف ضدایرانی»، ازجمله رویکرد‌های جریان‌های معاند در ماه‌های اخیر بوده‌است؛ موضوعی که در اتفاق‌های اخیر پیرامون مسمومیت سریالی دانش‌آموزان قمی نیز تکرار شد و اکنون براندازان و در صدر آنها، منافقین می‌کوشند از این موضوع در راستای اهداف سیاسی خود بهره‌برداری کنند.


بیشتربخوانید


فضاسازی‌ها علیه جمهوری‌اسلامی، پیرامون پشت‌پرده مسمومیت سریالی دانش‌آموزان قمی درحالی طی روز‌های اخیر اوج گرفت که رد پای گروهک منافقین در این ماجرا پیدا شد؛ آن‌هم در شرایطی که گروهک منافقین طی حیات جمهوری اسلامی، از هیچ کار کثیفی برای ضدیت با ایرانیان فروگذار نکرده است. برهمین اساس مریم رجوی، سرکرده منافقین در توییتی، ضمن اشاره به ادامه‌دار بودن این مسمومیت‌ها، با استفاده از عبارات «یک جنایت سیستماتیک»، «بی‌تردید ناشی از یک اراده خبیث» سعی کرد انگشت اتهام را از سوی خود برگردانده و متوجه جمهوری اسلامی کند. بسیاری از کارشناسان حوزه سیاست همین توییت را دلیلی  بر دست داشتن سازمان منافقین در این مسمومیت‌های سریالی می‌شمارند.

منبع: روزنامه همشهری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۰ ۱۲ اسفند ۱۴۰۱
قبل از اینکه تو ایران مسمومیت باشه،دو هفته قبلش شبکه های ماهواره داشتن از مسمومیت سریالی دختران ایران خبر میدادن.این منافقین چقد از خدا بیخبرن،برای هدفشون دست به هر کار کثیف و غیرانسانی میزنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۲ ۰۹ اسفند ۱۴۰۱
حدود دو هفته پیش هنوز درایران ما معلوم نبود این بچه ها برای چی مسموم شدند یکی از این شبکه های آشغال داشت در مورد این گاز صحبت می کرد یک به اصطلاح روان شناس بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۷ ۰۹ اسفند ۱۴۰۱
چرا ایران مریم رجوی را به درک واصل نمیکند این آشغال دست کثیفش به خون هزاران ایرانی بی گناه آلوده است .
آخرین اخبار