معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر استان یزد از آمادگی جمعیت هلال احمر برای توسعه فعالیت‌های امدادی- آموزشی و داوطلبی خبرداد.

احمد لجه معاون امورداوطلبان جمعیت هلال احمر استان یزد در دیدار با مدیرعامل شرکت شهرک صنعتی جهان آبادمیبد با اشاره به وجود خیل عظیم نیروی کار در واحد‌های صنعتی و تولیدی شهرستان یزد گفت: جمعیت هلال احمر برای توسعه فعالیت‌های امدادی- آموزشی و داوطلبی آمادگی کامل دارد.

او جهت دهی و سازماندهی نیرو‌های زحمتکش و کارگران فعال در بخش تولید و صنعت در قالب تشکیلات"خانه‌های هلال" را لازمه تحقق اهداف بشردوستانه، عام المنفعه و خداپسندانه دانست و اظهار امیدواری کرد با راه اندازی خانه‌های هلال، گام بلندی در زمینه توسعه، هدفمندی، جهت دهی و ساماندهی فعالیت‌های موجود برداشته شود.

لجه از خدمت به مردم و آموزش آحاد افراد جامعه به منظور ایجاد آمادگی و کاستن از بار تلفات و خسارات ناشی ازحوادث غیرمترقبه را بعنوان سرلوحه وظایف و اهداف جمعیت هلال احمر یادکرد.

ماندگاری مدیرعامل شرکت شهرک صنعتی جهان آبادمیبد نیز با اشاره به سابقه خدمات و فعالیت‌های امدادی این نهاد امدادرسان، بر آشنایی بیشتر آحاد افرادجامعه با اهداف و برنامه‌های خداپسندانه آن تاکید کرد.

او بابرشمردن برخی خدمات و اقدامات مجموعه شرکت شهرک صنعتی به شهرستان در راستای ایفای مسئولیت اجتماعی خود، از آمادگی آن مجموعه برای همکاری و مشارکت در برنامه‌های مختلف جمعیت هلال احمر خبرداد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.