آقای امید قالیباف گفت: لیست بانک هایی که متقاضیان میتوانند ۵۰۰ میلیون خودشان را بلوکه کنند اعم از بانکهای طرف قرارداد شامل بانک اقتصاد نوین، آینده، پارسیان، پست بانک، بانک تجارت، توسعه و تعاون، بانک دی، رسالت، رفاه کارگران، سپه، سرمایه، سینا، بانک شهر، بانک صادرات، صنعت و معدن، کشاورزی، مسکن، کارآفرین، ملت، ملی، اعتباری ملل و قرض الحسنه مهر ایرانیان است.
به گفته او، همچنین بانکها باید بابت ۵۰۰ میلیون تومان پول مسدود شده به متقاضیان خودروهای وارداتی سود کوتاه مدت بپردازند.
گفتنی است، متقاضیان میتوانند در صورت نارضایتی از بانک مورد نظر آن را تغییر دهند.
همسایه ما پارکینگ نداره ولی چهارتا ماشین تو کوچه پارک می کنه.
بعضیها پارکینگ خونشون رو مسکونی یا تجاری می کنن.
و شیطان کارهای (زشت ) آنان را نزدشان زیبا جلوه داد(زینت کرد)
صدق الله العلی العظیم
عرض کنم خدمتتون که خسته نباشید
من خواهش دارم این نوشته من رو با سلیقه خودتون در برنامه تون مطرح کنید
سوال یک ؛ لطفا از دولت بخواهید یک خودرو برای قشر کارمند و کارگر که با ماهی ۷ یا هشت میلیون قراره امرار معاش کنند معرفی کنند
بالاخره این افراد هم آسایش میخواهند مسافرت میخوان بچه هاشون ازشون توقع دارند دیگه
واقعا یه خودرو معرفی کنند مثلا بگن میشه با این حقوق و درآمد میشه پراید خرید یا کوئیک خرید
یه ماشین بگن که مخصوص پولدارا نباشه؟
سوال بعدی؟ چطور شد که از سال ۹۶ و ۹۷ به بعد دقیقا تحریم ها صنعت خوردو را اینقدر تحت تاثیر قرار داد که یک دفعه تولید تا این حد پایین اومد که خودرویی که قبل از این روی دست کارخانه و دلال مانده رود که به صورت لیزینگی میفروختند ک کسی خریدار نبود تا اینکه دولت روحانی مجبور شد وام بده واسه فروش خود و های مونده
الان داره با قرعه کشی میفروشن با دوز کلک؟
سوال بعدی؟
آقای رئیسی رفتند بازدید از کارخانه ایرانخودرو
مسئول کارخانه گفت ما سه قطعه نداریم واسه همین ماشین ها توی پارکینگ معطل موندن، من میپرسم این سه قطعه الان نباید توی لوازم یدکی ها باشه و اصلا گیر نیاد چون تحریم هستیم دیگه
و اینکه چرا برای هر چند بار قرعه کشی این قطعات پیدا میشه و خودرو میدن بیرون
و اینکه این خودرو ها که میدن بیرون اصلا اون سه قطعه خراب نمیشه دیگه چون اگه خراب بشه دیگه گیر نمیاد و ماشین باید بخوابه
خلاصه بگم حیله ای که این ها بکار بردن شیطان باید بیاد یاد بگیره
اومدن تفاوت قیمت بازار و کارخانه درست کردن
که الان مردم به قیمت کارخانه هیچ اعتراضی ندارن و راضی شدن نمیگن چرا پراید ۲۰ میلیونی شده مثلا فلا قیمت کارخانه
میگن چرا توی بازار اینقدر شده؟
آقای مسئول تو رو خدا
اینقدر ظلم نکنید جدای از اینکه قیمت کارخونه زیاد هست این تفاوت بازار و کارخانه دیگه واقعا اشک آدم رو در میاره که یه عده دلال پولدار پدر مردم را در آوردن و روز به روز فربه تر میشن
چرا به این مردم اینقدر ظلم میکنید از یه طرف خودرو وارد نمیکنید اگه وارد کنید با قیمت نجومی
از طرفی مردم مجبور به خرید همین بنجل های داخلی هستند باز قیمت رو هر طور دلتون میخواد حساب میکنید
مگه ما فولاد نداریم پتروشیمی نداریم چرا اینقدر تولید خودرو گران تمام میشه در حالی که کسور های ديگه واردان چی هستند قیمت تمام شده تولید ارزانتر تموم میشه اونم با دلار ۳۵۰۰۰ تومان
فقط مردم رو ساده فرض کردید و دود این ظلم ها به پای انقلاب و اسلام نوشته میشه
و زین لهم الشیطان اعمالهم...
خاورمیانه محل شیاطین است
گرونی خودش کنار از عوامل اصلی گرونی خودرو همین چینیها هستند
نه اینکه با واردات خودرو لوکس واسه پولدارا تنوع قائل شین درضمن
آقای سخنگوی دولت شما وظیفه مهمتری دارین بجای اینکه همه انرژیتونو بزارین واسه واردات خودرو لوکس و توضیح در مورد حساب وکالتی ۵۰۰ میلیونی بفکر کنترل بازار باشین که هرروز اقلام سوپرمارکتی بدون هیچ نظارتی گرونتر میشن بخدا تفکرات شما با تفکرات انقلابی حاج قاسم زمین تا آسمون فرق داره
این خودروها لوکس نیستند. در واقع ارزانترین ها هستند. اما متاسفانه پول ما کاغذ شده.
این خودروها زیر ۲۰ هزار دلار هستند.
اگر دلار الان به قیمت ده سال قبل بود یک خودرو میشد زیر ۱۵ میلیون تومان!!!!
و اگر به قیمت سال ۹۵ یعنی شش سال قبل بود میشد زیر ۷۰ میلیون تومان !!!
اما الان میشود بالای یک میلیارد تومان !!!!!تازه وقتی در بورس #کشف قیمت!!!!!! شود قطعا بالای دو و شاید بالای سه میلیارد بشود!!!!
اینها نتیجه سیاستهای غلط و کوته بینانه وزارت صمت و وزارت اقتصاد است!
لطفا این موضوع را به گوش وزیر محترم صمت برسانید .
با این شرایط ثبت نام که گذاشته اید ، ظاهرا آب به آسیاب دلال محترم خودرو ریخته اید و در این مدت چند سال سود خوبی به نسبت حاشیه بازار نصیب این بندگان زحمت کش گردیده است .
حال سوال اینجاست ،
1-آنهایی که در سالهای دور از شرکتهای داخلی خودرو تهیه نموده اند و قریب به 15 سال از آن استفاده می نمایند که عملا مستهلک گردیده ، تکلیف آنها چیست ؟
2- آیا اینهایی که بصورت اتوبوسی توسط دلالان جهت ثبت نام خودرو خریداری می گردند که توان خرید خودرو ندارند ، در جایی کنترل می گردد ، و خودرو به دست مصرف کننده واقعی می رسد؟
3- چرا برای نوسازی خودروهای فرسوده بالای ده سال چاره نمی اندیشید ؟
بعد از مدتی ماشین داخلی به جاشون میدن به مردم