مدیر بیمارستان پیوند اعضا منتصریه گفت: کلینیک‌های تخصصی و فوق تخصصی بیمارستان پیوند اعضا منتصریه مشهد افزایش یافت.

محمد پوران باقر مدیر بیمارستان پیوند اعضا منتصریه گفت: با هدف خدمات رسانی بیشتر و افزایش رضایتمندی مراجعان کلینیک‌های بیمارستان منتصریه از مراکز تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد با همت خیران در محیطی مناسب بازسازی کامل شده و از ۳ کلینیک به ۵ کلینیک افزایش و سپس تجهیز شده است.

او افزود: برای بازسازی، تجهیز و افزایش کلینیک‌های تخصصی این بیمارستان خیران  ۲ میلیارد ریال هزینه کرده اند.

مدیر بیمارستان پیوند اعضا منتصریه ادامه داد: با توجه به اهمیت کنترل و پیگیری مراحل درمان بیماران پیوند شده، کلینیک‌های تخصصی و فوق تخصصی نفرولوژی، غدد، نفرولوژی اطفال، تغذیه، جراحی عمومی و روان پزشکی با حضور استادان برجسته دراین حوزه‌ها همه روزه فعال و آماده خدمات رسانی به مراجعان داخل و خارج از کشور است.

پوران باقر بیان کرد: بیماران با مراجعه به سایت نوبت دهی دانشگاه علوم پزشکی می‌توانند برای دریافت نوبت به صورت اینترنتی اقدام کنند.

او با قدردانی از خیران و حامیان پیوند اعضا تصریح کرد: تا کنون به طور متوسط ماهانه هزار و ۵۰۰ بیمار در کلینیک‌های تخصصی و فوق تخصصی این مرکز خدمات کلینیکی دریافت می‌کنند که پیش بینی می‌شود تعداد مراجعان تا سال آینده به دو برابر ظرفیت فعلی افزایش یابد.

مدیر بیمارستان پیوند اعضا منتصریه تاکید کرد: راه اندازی کلینیک‌های تخصصی گوارش، بیهوشی، ارولوژی، جراحی کبد و مغز استخوان نیز در دستور کار این مرکز است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.