مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان از انعقاد ۳ توافق نامه همکاری جهت تأمین زیرساخت برای سه شهرک صنعتی بین شرکت شهرک‌های صنعتی و شرکت سهامی برق منطقه‌ای استان خبر داد.

علی مهدی پور گفت: توافق نامه پیرو تفاهم نامه سه جانبه همکاری بین شرکت شهرک‌های صنعتی استان، شرکت سهامی برق منطقه‌ای خوزستان و سازمان برنامه و بودجه استان منفعد شده است.

او می گوید: هدف از انعقاد این توافق نامه طراحی، تأمین و اجرای پست برق برای شهرک صنعتی شماره ۲ اندیمشک، شهرک صنعتی شماره ۵ اهواز و ناحیه صنعتی مربچه رامهرمز است.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان گفت: این تفاهم‌نامه در راستای تحقق شعار سال و توسعه زیرساخت‌های صنعت برق در استان خوزستان با هدف تأمین منابع مالی عملیات اجرایی و ساخت پروژه‌های برق‌رسانی به شهرک‌های صنعتی خوزستان، از محل ظرفیت ایجاد شده در بند (ط) تبصره (۱۵) قانون بودجه کل کشور در سال ۱۴۰۱ و پیرو مبادله موافقت‌نامه میان وزارت‌خانه‌های نیرو و صمت، به امضای طرفین رسید.

به گفته او عملیات اجرایی پروژه‌های هدف‌گذاری شده در شهرک‌های صنعتی منتخب آغاز شده و هدف از امضای توافق نامه تأمین زیرساخت برق جهت استقرار سرمایه گذاری‌های صنعتی در شهرستان‌های صدرالذکر می‌باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
بختیاری
۱۱:۳۲ ۰۹ اسفند ۱۴۰۱
شرکتهای نفت و گاز و شرکت های فولاد و نیشکر و شرکتهای پتروشیمی میتوانند دارای نیروگاه‌های پاک بادی و خورشیدی شوند و نیز به توسعه ناوگان برقی و گازی شهرهای خوزستان کامیار شهرداری‌ها و در مسولیت های اجتماعی و تعهدات اجتماعی خود برای محیط زیست استان و داشتن هوای پاک برای مردم استان تا حدودی دین و مسولیت اجتماعی و شهروندی خود را ادا کنند