اریک تنهاخ پیش از حرکت کاروان منچستریونایتد به سمت استادیوم ومبلی به بازیکنانش اجازه نداده کت و شلوار‌هایی که باشگاه برای آن‌ها تهیه کرده بود را به تن کنند.

منچستریونایتد دیشب با گل‌های کاسمیرو و مارکوس رشفورد موفق شد نیوکسل را در فینال جام اتحادیه انگلیس شکست داده و با پایان دادن به دوری شش ساله‌اش از جام‌های قهرمانی اولین جام خود در دوران اریک تنهاخ را به دست بیاورد.

بازیکنان منچستریونایتد زمانی به استادیوم ومبلی، محل برگزاری فینال، رسیدند گرمکن ورزشی به تن داشتند، ولی روزنامه سان می‌گوید طبق برنامه باشگاه ستاره‌های تیم قرار بود با کت و شلوار‌هایی لوکس از اتوبوس پیاده شده و به ومبلی وارد شوند.

با اینکه به سفارش باشگاه، پل اسمیت، خیاط مشهور بریتانیایی، کت و شلوار‌هایی برای همه بازیکنان یونایتد دوخته بود، اما اریک تنهاخ به بازیکنانش دستور می‌دهد کت و شلوار‌ها را در هتل رها کرده و با گرمکن سوار اتوبوس شوند. سرمربی یونایتد معتقد بود تیمش در ومبلی به زمان کافی برای آماده‌سازی نیاز دارد. تنهاخ به مسئولان باشگاه می‌گوید پوشیدن و درآوردن کت و شلوار‌ها دست‌کم ۱۰ دقیقه زمان می‌گیرد و او این زمان را برای آماده کردن تیمش لازم دارد.

به گزارش روزنامه سان، تنهاخ در صحبتی که با مدیران باشگاه داشت به آن‌ها گفت علاوه بر صرفه‌جویی در زمان، بازیکنان یونایتد همیشه با گرمکن به ورزشگاه‌های دیگر تیم‌ها وارد می‌شوند. این گزارش حاکی است مدیران یونایتد از سرمربی تیم‌شان حمایت کرده و با خواسته او مخالفت نمی‌کنند. به این ترتیب ستاره‌های یونایتد دیشب درحالیکه گرمکن به تن داشتند از اتوبوس پیاده شده و به ومبلی وارد شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار