معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش خوزستان  گفت: هنرستان‌ها مهمترین بستر برای پرورش نیروی کار متخصص و کاربلد برای جامعه است که می‌تواند موجب تحول  در حوزه صنعتی شود.

امین برملا معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش خوزستان  در گردهمایی مدیران هنرستان‌های اهواز، کارون، باوی حمیدیه با هدف ارتقای شاخص‌های فنی و آموزشی با بیان اینکه توسعه مهارت‌های فنی یکی از برنامه‌های جدی آموزش و پرورش خوزستان است، گفت: هنرستان‌ها مهمترین بستر برای پرورش نیروی کار متخصص و کاربلد برای جامعه است که می تواند موجب تحول  در حوزه صنعتی شود.

او با عنوان اینکه هنرستان‌های جوار در استان خوزستان ظرفیتی مهم محسوب می‌شود، ادامه داد: استان خوزستان با دارا بودن صنایع مهم و کلان می تواند پیشرو در زمینه تاسیس هنرستان‌های جوار در سطح کشور باشد.

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش خوزستان  با بیان اینکه گسترش هنرستان‌ها می‌تواند در فراهم‌کردن زمینه کارآفرینی و اشتغال جوان‌ها موثر باشد، افزود: دنیای امروز، دنیای مهارت آموزی است و افرادی موفق هستند و به بازار کار راه می‌یابند که مهارتی آموخته باشند، از این رو گسترش هنرستان‌ها می‌تواند در فراهم کردن زمینه کارآفرینی و اشتغال جوان‌ها موثر باشد.

 در این گردهمایی، کارگاه‌های کارآفرینی و اشتغال زایی و ایمنی و بهداشت برگزار شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار