عبدالهی گفت: نرخ کالا و خدمات در سمنان در مقایسه با سایر شهر‌ها بالاتر است، این امر نیازمند بررسی است و در صورت بروز تخلف قاطعانه برخورد شود.

محمدجعفر عبدالهی رییس کل دادگستری استان سمنان در نشست با مسوولان سازمان تعزیرات حکومتی استان سمنان، به جدیت در جلوگیری از کمبود برخی از کالا‌ها و عرضه قیمت نامتعارف برخی از مواد غذایی اشاره و بیان کرد: دستگاه قضایی استان سمنان به دنبال کار ثمربخش است، تا در نتیجه آن آرامش در جامعه ایجاد شود و با جدیت و قاطعیت با اشخاصی که امنیت روانی و آرامش مردم را خدشه‌دار می‌کنند، برخورد قانونی خواهد داشت.

وی با توجه به ایام پایانی سال و لزوم جلوگیری از افزایش بی رویه قیمت کالا‌های اساسی و اهمیت نظارت و بازرسی بر اصناف، از مسوولان سازمان تعزیرات حکومتی استان سمنان خواست تا برای رفع دغدغه‌های معیشتی مردم اهتمام بیشتری داشته باشند و برنامه‌ریزی کنند.

وی رسیدگی به پرونده‌های مطروحه در سازمان تعزیرات حکومتی را تنها ملاک عمل ندانست و پاسخگویی به نیاز‌های مردم را ضروری عنوان کرد و افزود: مدیریت گروه‌های نظارت و بازرسی بر اصناف به شیوه‌ای انجام شود که نتیجه آن ایجاد ثبات و امنیت در بازار و منتهی به آرامش خاطر شهروندان شود.

رییس کل دادگستری استان سمنان ادامه داد: رسالت ناظران بر بازار در زمان کنونی، از اهمیت و تأثیر بیشتری برخوردار است و حضور سازمان تعزیرات حکومتی باید بیش از گذشته جلوه داشته باشد.

در این نشست مهدی طیبی رییس و معاونان تعزیرات حکومتی استان سمنان به بیان اقدامات و عملکرد سالانه و فصلی این سازمان پرداختند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار