مدیر حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه‌ای اردبیل گفت: کشاورزانی که مالک چاه‌های برقی هستند نسبت به تمدید پروانه بهره برداری خود هرچه سریعتر اقدام کنند.

داور بستام با بیان ضرورت اجرای طرح اصلاح و تعدیل پروانه‌های بهره برداری چاه‌ها افزود: انتظار داریم جهاد کشاورزی در سال جدید گام‌های جدی‌تر جهت توسعه آبیاری مدرن بردارد و با اجرای اصلاح الگوی مصرف، کشاورزان را نسبت به اصلاح و تعدیل پروانه خود ترغیب نماید.

مدیر حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه‌ای اردبیل با اشاره به نقش دهیاران و شورای‌های اسلامی در اقناع و ترغیب کشاورزان و ضرورت همکاری اداره کل امور روستایی استانداری در امر آگاه سازی کشاورزان اظهار داشت: یکی دیگراز راهکار‌های اصلاح و تعدیل پروانه چاهها، کاهش قدرت برق از سوی شرکت توزیع برق و آگاه سازی مردم از طریق صدا و سیما است و همراهی و همکاری این دستگاه‌ها می‌تواند ما را در انجام این مهم یاری نماید.

بستام تصریح کرد: طبق مصوبه هیئت وزیران از آغاز سال ۱۴۰۲ تعرفه برق کشاورزی برای مصارف بالاتر از حد مجاز و ساعت درج شده در پروانه بهره برداری مستند چاه‌های کشاورزی، طبق تعرفه تولید برق محاسبه و دریافت می‌شود.

او بیان کرد: اگر قدرت مجاز برق درج شده در پروانه بهره برداری کشاورزی نیاز به اصلاح دارد در اسرع وقت با مراجعه با دفاتر پیشخوان و یا امور منابع آب‌های استان در شهرستان‌ها درخواست تمدید یا اصلاح پروانه خود را ارائه دهند.

مدیر حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه‌ای اردبیل بیان کرد: عدم پیگیری برای اصلاح پروانه و تمدید آن به منظور پذیرش کشاورزان از اطلاعات مندرج در پروانه بوده و ار ابتدای سال ۱۴۰۲ مصرف برق مازاد بر پروانه بهره برداری با تعرفه آزاد محاسبه و دریافت خواهد شد.

به گفته بستام، در صورت منقضی شدن اعتبار پروانه بهره برداری انشعاب برق چاه قطع خواهد شد.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.