معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری آذربایجان شرقی گفت: برگزارکنندگان تور‌های غیرمجاز گردشگری در ایام نوروز شناسایی و با آنان به صورت جدی برخورد می‌شود.

آقای ذاکری در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر استان آذربایجان شرقی گفت: برخورد با برگزارکنندگان تور‌های غیرمجاز با هدف جلوگیری از اجرای تور‌های غیرمجاز و همچنین زیان‌های مالی به گردشگران صورت می‌گیرد.

وی با اشاره به تشدید بازدید‌ها و نظارت‌ها بر واحد‌های فعال گردشگری استان اظهار کرد: با توجه به مقارن بودن تعطیلات عید نوروز با ایام ماه مبارک رمضان و آغاز سفر‌های نوروزی از ۲۵ اسفند شرایط و ضوابط لازم به تمامی واحد‌های فعال گردشگری استان ابلاغ می‌شود تا طی این ایام طبق شرایط ارائه خدمات به گردشگران انجام شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری استان گفت: مقرر شد تا واحد‌های پذیرایی برای اجرای برنامه‌های موسیقی زنده برنامه‌های خود را به اداره کل فرهنگ و ارشاد ارائه داده و دستورالعمل نحوه اجرای موسیقی را از این اداره کل دریافت کنند.

آقای ذاکری ادامه داد: با هدف امدادرسانی و سامان‌دهی راه‌های ارتباطی استان باید ۱۴ دستگاه جرثقیل در پاسگاه های پلیس راه‌ مستقر شود.

وی یادآور شد: با توجه به اینکه برای کنترل خدمات ارائه شده به صورت مستمر بازدید‌های تلفیقی در حال انجام است این اقدامات و نظارت‌ها برای اجرای دقیق‌تر تشدید می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.