مدیر جهاد کشاورزی سلسله با اشاره به انجام چهار هزار و ۷۵۰ مورد بازرسی از اصناف این شهرستان در سال جاری، گفت: در این راستا تعداد ۵۶۵ پرونده برای صنوف و واحدهای متخلف تشکیل شد.

روح اله حقی منصوری مدیر جهاد کشاورزی سلسله در نشست با اصحاب رسانه و فعالان فضای مجازی شهرستان سلسله با بیان اینکه نقش اصلی و رسالت جهاد کشاورزی تامین امنیت غذایی و کشت محصولاتی همچون سیب زمینی، برنج و ... با روش های هدفمند و نوین است، اظهار کرد: یکی از رسالت هایی که به سازمان جهاد کشاورزی واگذار شده تنظیم بازار است و در این راستا ستاد تنظیم بازار با تشکیل جلسات مستمر بر بازار و فعالیت صنوف و نانوایی ها و فروش کالاهای اساسی مانند مرغ، گوشت، ماهی، غله و آرد نظارت می کند.

وی با اشاره به توزیع انواع کالاهای تنظیم بازاری در شهرستان سلسه بیان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون ۳۴۹ تن شکر توزیع شده است که ۲۵۵ تن آن برای مصارف زنبورداری بود.

مدیر جهاد کشاورزی سلسله با اشاره به توزیع ۲۰۰ تن انواع برنج خارجی تایلندی، هندی و پاکستانی در این شهرستان تصریح کرد: ۷۰ تن قند در بسته های چهار کیلوگرمی نیز توزیع شد.

حقی منصوری با اشاره به توزیع ۷۸‌ هزار و ۵۰۰ کیلوگرم مرغ منجمد هم عنوان کرد: تاکنون ۲۸ تن گوشت منجمد توزیع شده و سهمیه ۱۰ تن دیگر هم در حال جذب است مقدار ۳۰ تن روغن خوراکی نیز توزیع شده است.

منبع: ایرنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.