استاندار اصفهان با اشاره به اینکه معیشت شماری از مردم به فعالیت بنگاه‌های اقتصادی گره خورده گفت: ضروری است بانک‌ها از فعالان اقتصادی حمایت کنند.

سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان در جلسه کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان ضمن قدردانی از رویکرد جدید بانک‌های استان، اظهار کرد: در بانک‌های استان روند حرکت نسبت به مصارف و منابع و سایر مشخصه‌هایی که در تسهیلات و پشتیبانی‌های مختلف نشان داده می‌شود، رو به جلو است.


او ادامه داد:انتظار این است که بانک‌های دولتی و خصوصی متناسب با سیاست‌های عمومی دولت و ابلاغیه ها، واکنش و همراهی مناسب تری داشته باشند.


استاندار اصفهان با تاکید بر ضرورت حمایت و پشتیبانی بانک‌ها از فعالان اقتصادی استان گفت: در بحث تسهیلات ازدواج و فرزندآوری عملکرد بانک‌ها نسبتاً خوب بوده، این موضوع از سیاست‌های زمین مانده است و باید هر کمکی که می‌توانیم بکنیم.


مرتضوی اضافه کرد: موضوع جوانی جمعیت باید به صورت جدی در شبکه بانکی و به طور کلی به عنوان یک فرهنگ دنبال شود و اگر غفلت کنیم، مهمترین مؤلفه قدرت جمهوری اسلامی که نیروی انسانی است؛ از دستمان خارج می‌شود.


او در پایان گفت: نباید بگذاریم مسائل بانکی فعالان اقتصادی به ستاد تسهیل استان، هیئت خبرگان بانکی و حوزه قضایی برسد. همه مدیران و مسئولان استان موظف هستند به میزان توانمندی خود گره گشایی کنند تا چرخ تولید و توسعه روان‌تر بچرخد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.