پنجمین جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری شهرستان بن به ریاست فرماندار و باحضور مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی و سایر اعضاء تشکیل شد.

رضا علی بیگی فرماندار شهرستان بن در این جلسه گفت: دستگاه‌های اجرایی در راستای جذب حداکثری تسهیلات اشتغالزایی از تمامی ظرفیت‌های موجود بهره برده و اهتمام ویژه داشته باشند.

علی بیگی ضمن تقدیر از ادارات دارای عملکرد مطلوب افزود: با توجه به آمار و میزان بیکاری در شهرستان، تعهدات پرداخت تسهیلات و ایجاد شغل توسط ادارات به صورت مستمر پیگیری شده و در کوتاه‌ترین زمان به تعهدات عمل شود.


بیشتر بخوانید


وی مطرح کرد: مبلغ ۵۳۵ میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی از محل جزء ۲ بند ب تبصره ۱۶ قانون بودجه در سه بخش کشاورزی، صنعت و خدمات به این شهرستان تخصیص داده شده است.

فرماندار بن یادآور شد: متقاضیان واجد شرایط با مراجعه به سامانه جامع کشور به ادرس tek.mcls.gov.ir درخواست خود را ثبت کنند.

وی تشریح کرد: این تسهیلات برای مشاغل خرد تا سقف یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال و برای کارفرمایان تا سقف ۴۰ میلیارد ریال با بازپرداخت ۷ ساله و سود ۴ درصد می‌باشد.

علی بیگی با بیان اینکه آمار اشتغالزایی باید واقعی و هدفمند باشد اعلام کرد: مبلغ ۲۴ میلیارد ریال تسهیلات مشاغل خانگی در شهرستان بن جذب شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.