معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: خیرین نیک‌اندیش و مجمع‌های خیرین از مهم‌ترین عوامل ارتقای شاخص‌های مشارکت اجتماعی است.

محسن حسین‌میرزایی روز یکشنبه در مجمع عمومی و انتخابات هیأت امناء و هیأت مدیره مجمع خیرین یاریگران زندگی چهارمحال و بختیاری که با حضور قائم‌مقام دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور برگزار شد، تأکید کرد: انسجام اجتماعی و مشارکت‌های عمومی عامل اصلی پیشرفت و تعالی هر جامعه به‌شمار می‌رود.

وی یکی از شاخص‌های مهم ارتقای مشارکت اجتماعی را وحدت، انسجام و وفاق دانست و افزود: خیرین نیک‌اندیش و مجمع‌های خیرین از مهم‌ترین عوامل ارتقای شاخص‌های مشارکت اجتماعی است.


بیشتر بخوانید


حسین‌میرزایی از فعالیت و مشارکت خیران نیک‌اندیش چهارمحال و بختیاری به‌منظور پیشرفت در روند توسعه استان قدردانی و تصریح کرد: مجمع خیرین یاریگران زندگی می‌تواند در کاهش آسیب‌های اجتماعی، نجات انسان‌ها و سرعت‌بخشی به روند توسعه همه‌جانبه این استان کمک می‌کند.

وی یادآور شد: پیشگیری، درمان و صیانت از مهم‌ترین برنامه‌های اصلی و اولویت‌دار مجمع خیرین یاریگران زندگی چهارمحال و بختیاری است که به کمک و همکاری همگان نیاز دارد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: تقویت باور‌های دینی در جامعه و نهادینه شدن آن به‌طور یقین باعث کاهش آسیب‌های اجتماعی می‌شود.

حسین‌میرزایی گفت: مجمع خیرین یاریگران زندگی چهارمحال و بختیاری باید به‌گونه‌ای فعالیت کند که برای استان‌های کشور به یک الگوی ارزشمند تبدیل شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار