استاندار سمنان با اشاره به مشکلات واحدهای قطعه سازی در این استان بر ضرورت پیگیری وصول مطالبات قطعه‌سازان از خودروسازان تاکید کرد.

هاشمی، استاندار سمنان در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان گفت: امروز بازدید از واحد های تولیدی دانش بنیان انجام شد که در حوزه قطعات خودرو و تولید واکسن و داروهای دامی فعالیت دارند.

وی بر لزوم کمک به واحدهای قطعه سازی از طریق پیگیری طلب آنان از خودروسازها تاکید کرد و افزود: پیگیری ها در خصوص وصول مطالبات قطعه سازان استان از خودروسازان در دستور کار قرار دارد.

استاندار سمنان بر ضرورت تعیین‌تکلیف تسهیلات پرداختی رونق تولید به واحدهای مشکل‌دار استان تاکید کرد و گفت: انتظار می رود که بانک های عامل استان با توجه به ایام‌ پایانی سال، همچون گذشته نسبت به تعیین تکلیف و تسریع در پرداخت تسهیلات رونق تولید به واحد های تولید و صنعتی استان اهتمام ورزند.

هاشمی تاکید کرد: در راستای تقویت تولید و توجه و رسیدگی به واحد های تولیدی و صنعتی استان، برنامه های یکشنبه های صنعتی به صورت مستمر و با جدیت دنبال شود.

استاندار سمنان گفت: واحد های تولیدی استان در بحث برگزاری اردوهای راهیان نور همراهی و همکاری بسیار خوبی داشتند که جای تقدیر دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.