پیش بینی ۲۵ عنوان برنامه در هفته جوان در کهگیلویه و بویراحمد

به گفته مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد ۲۵ عنوان برنامه از یازدهم تا هفدهم اسفند ماه جاری در مناطق مختلف این استان برگزار می‌شود.

هاشمی مهر مدیر کل ورزش جوانان این استان در جلسه ساماندهی جوانان افزود: برگزاری جشنواره جوان برتر در حوزه علمی اقتصادی و فرهنگی و اجتماعی، راه اندازی ایستگاه سلامت جوانان، بازدید رایگان از پارک علم و فناوری و موزه و برگزاری جشن گلریزان برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد از مهمترین برنامه‌های هفته جوانان است.

او با بیان اینکه در خصوص اعطای تسهیلات ازدواج جوانان ، کهگیلویه و بویراحمد رتبه اول کشور را به خود اختصاص داده است، اضافه کرد: از ابتدای امسال تاکنون ۶۶ و نه دهم درصد تسهیلات ازدواج برای تشکیل زندگی مشترک به جوانان پرداخت شده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار هم در این جلسه گفت: بیکاری جوانان یکی از موضوعات مهم است که باید بیش از پیش به این موضوع توجه کرد.

هاشمی مهر افزود: جوانان نباید به شغل اداری بسنده کنند بلکه از ظرفیت مشاغل فنی و کارآفرینی استفاده کنند.

او همچنین به موضوع پرداخت تسهیلات ازدواج جوانان هم اشاره کرد و ادامه داد: از دوازده هزار و ۲۷۸ واقعه ثبت شده ازدواج در کهگیلویه و بویراحمد در سال جاری هشت هزار و ۲۱۸ مورد تسهیلات پرداخت شده و باید تلاش شود تا پایان سال موارد باقیمانده نیز پرداخت شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.