ساماندهی بوستان‌ها در آستانه سال نو/اهدای چهارده هزار نهال در روز درختکاری

رئیس کمیسیون خدمات و محیط زیست شهری شورای اسلامی شهر یزد گفت: ساماندهی بوستان‌ها به ویژه محل‌های اسکان نوروزی برای استقبال از میهمانان نوروزی در اولویت سازمان سیما و منظر شهرداری یزد است.

فاطمه زارع رئیس کمیسیون خدمات و محیط زیست شهری شورای اسلامی شهر یزد در جلسه با اعضای ستاد نوروزی شهرداری یزد گفت: ساماندهی بوستان‌ها به ویژه محل‌های اسکان نوروزی برای استقبال از میهمانان نوروزی در الویت سازمان سیما و منظر شهرداری است.

او در خصوص برنامه‌های سازمان سیما و منظر در آستانه عید نوروز گفت: گلکاری معابر وبلوار ها، باز بینی و رفع عیب آبنما‌های سطح شهر، استفاده از احجام گل و گلکاری، هرس فرم گونه‌های فضای سبز، تکمیل و بهسازی سیستم روشنایی و استفاده از المان‌های مناسبتی از دیگر برنامه‌های این سازمان است.

زارع در خصوص روز درختکاری گفت: باتوجه به در پیش رو بودن هفته منابع طبیعی و روز درختکاری، برنامه اهدای کاشت و توزیع نهال در نقاط مختلف شهر در راستای ترویج فرهنگ درختکاری و حفظ منابع طبیعی در دستور کار است.

او بیان کرد: چهارده هزار نهال مثمر در روز ۱۶ اسفند ماه در پنج محل بلوار حضرت ولیعصر، بوستان هفتم تیر، بوستان آزادگان، بوستان بزرگ آزادشهر و بوستان وحشی بافقی اهدا خواهد شد.

رئیس کمیسیون خدمات و محیط زیست شهری شورای اسلامی شهر یزد افزود: پویش مردمی نهال کاری در بوستان محیطی کویر نیز در هفته منابع طبیعی و روز درختکاری برگزار می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.